src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Min Sweden Rock - Del I...

 

Då var det dags för det första inlägget om min Sweden Rock upplevelse.
Har egentligen inte riktigt fattat vad jag varit med om riktigt tror jag.
Vilka underbara människor man träffat på och samtalat med, samt dom kändisar man såg och snacka med.
Ja, herregud hur ska man kunna smälta denna karamell?

Börjar nog med att öppna detta inlägg med att hälsa och tacka till Emma & Hanna, grymmaste på länge och tack för sällskapet långt in på natten.
Synd att jag inte fick komma in på eran camping så vi varje kväll istället fick ta farväl där och sjunga "Die Mauer".

 Efter en lång och rastlös färd så hade man äntligen kommit fram och slagit upp tält samt att snabb dricka X antal öl. Gick upp och hämta ut mina band.

 Det var även där jag träffa och mötte upp djavulensdotter, efter lite häng och samtal valde jag att styra mina steg in till VIP området för att kolla hur det såg ut där.

 Så här såg baren ut inne på VIP området och där hängde man en hel del så klart, men så klart mingla man utanför också.

 Detta tält hängde jag i en del också så klart och satt och snacka med en del folk samt dom jävligt trevliga tjejerna som jobba i det.

 Lite avsides hade dom också två pooler som man fick bada i om man ville, givetviss var det inte bara att hoppa i utan det fanns regler för det hela.
Inget jag testa på men det kändes lyxigt att valmöjligheten fanns.

 Den trevliga och snygga Anna Bumbi träffa jag på där inne också och bytte några ord med, vet inte riktigt vad det är för posé jag försöker mig på. :)

 Detta måste vara den mest snällaste mannen på hela jorden, stog och snacka med han och hans polare ett bra tag då jag upptäckte att han hade en Jack Daniels flagga på huvudet.
Frågade om jag fick den av han och döm av min förvåning när han bara slänger till mig den som inget hänt.
Fy fan!! tusen och åter tusen tack mannen!!!

 Här den omtalade flaggan.

 Ni kanske minns dom där italienarna som jag träffade på Skogsröjet förra året?
På väg till Entombed träffade jag på en av dom för att senare träffa hela gänget, men mer om det senare i inlägget.


Entombed rockade på som vanligt och allt var som förväntat.
Dock måste jag säga att Lars-Göran LG Petrov får ett minus i kanten för sitt sviniga betende på scenen, ni som såg showen förstår nog vad jag syftar på.

















 Nästan direkt efter showen så hoppa Alex Hellid ner och gick och hälsa på fansen längst fram, ni anar inte hur nöjd jag är med denna bild!!

 Så där ja, nu träffade jag resten av italienarna inne på VIP området. Hon blonda damen på kortet hör inte till dom utan bara hoppa in i bilden. ;)

 När jag mingla runt lite så träffade jag på Heavy, och han var mycket trevlig och rolig.

 Fick även hans autograf, Tack som fan ska du ha!

 Precis brevid stog också Pär Sundström från Sabaton, så vi stog där alla tre och snacka ett tag. Mycket trevliga killar.

 Även hans autograf fick jag.

 
Det var sedan dags för att se Edguy som levererade som vanligt, och fan vad han snackar mycket den där Tobias Sammet. Tror jag har ett par videos från spelningen, små klipp eller liknande.
Får se när jag kan lyckas tömma kameran ordentligt så kommer jag bjuda på sådant med.













 Sanibo träffade jag på mitt i vimmlet framför scenen, och jag vet inte vad det är med oss två men på något konstigt sätt lyckas vi alltid hitta varandra.
Att vi sedan träffades igen är en annan historia som kommer senare!

Detta var alltså min första dag nere på Sweden Rock, helt otroligt kul och spännande.
Men mer kommer det så klart.
Hoppas korten vart lagom stora nu och bra så ni kan njuta av dom.

Denna kvällen avslutades inne på VIP:en tills det stängde och som sagt så hade jag redan då det trevliga sällskapet av Emma & Hanna.

I morgon kommer troligen Del 2 på min resa i Sölvesborg!

Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn