src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Min Sweden Rock - Del III...

 


Då var det dags att fortsätta min berättelse om mina upplevelser på Sweden Rock, och den andra delen hittas här.
Detta inlägg tänkte jag nog börja med att hälsa till dom underbart trevliga Norska tjejerna som jag träffa och snackade med.
Det var sjukt kul att diskutera allt från Norsk Black Metal, Helvete (skivbutiken), Neseblod och allt annat.

Dagens första band vart Axel Rudi Pell, och jag är glad över att äntligen fått sett dom.



Passade på att dra till polarna för lite öl och sällskap, och det var då det kom.
The Hell Rain, detta gjorde också att jag missa en hel del band som jag hade planerat in.
Axe och Blue Öyster Cult, det var synd så klart men det kanske går fler tåg?


Den gammle bloggräven Svezze kände igen mig och hejda mig för en pratstund, trevligt att ses mannen!


Tyger Of Pan Tang kan man ju inte missa, det gjorde jag inte heller så klart.
Rocka på som fan kan jag avslöja och mycket kul att få se en sådan kult grupp.





Dessa två gymma tjejer behöver väl inte presenteras va?
Men för er som inte vet så är det Sanibo och Liquid Dynamite, dessa brukar jag alltid träffa på när jag är på festival eller liknande. Det är en "traditon" som jag hoppas håller i sig.


Här är ett soft band som spelade inne på VIP området, tyvärr minns jag inte vad dom hette nu.


Motörhead... Behöver jag säga mer?
Undrar dock varför jag missade Ugly Kid Joe och Pentagram?, angligen för jag festa loss någonstans.
Ännu en gång fick jag uppleva en Mosh Pit till detta band, sist var det när dom lira i Örebro på Conventum.
Frågan bli ännu en gång: Varför till detta band?




Twisted Sister, äntligen har jag fått sett mina barndoms idoler. Har videos från denna spelning också som kommer efter hand.



Det var denna dag, även denna avslutades inne på VIP området till den sena natten med fint sällskap.
Tror det var denna kväll också som jag beställde en öl i baren och undrade varför det var så mycket folk på min vänster sida och såg någon grå hårig man en armslängd i från, det är då jag inser att jag står brevid Mickey Dee.
Hälsa på han och gick och satte mig vid mitt sällskap igen och inser igen att jag just träffat Mickey Dee.
Helvete... Tänkte knäppa ett kort men... saker blir inte alltid som man tänkt sig.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Trevligt med pics! Jag gillar.

2012-06-14 @ 21:51:35
Postat av: Janne

Missade Pentagram?! Chrille för fan, när du får chansen och se dem.
Blir nog tyvärr inget Skogsröj för oss i år. Lillan är bara 12 veckor när den går av stapeln. Vi bestämmer oss inte förrän den veckan.
Metaltown hade varit fint den här hälja. Vilken fantastisk line-up

2012-06-15 @ 09:35:11
Postat av: Grimgoth

Janne:
Ja, jag vet... helvete!
Ok, det var som fan och det var ju synd men jag lovar att rocka för dig + familj.
Don´t You Worry! ;)

2012-06-15 @ 11:34:07
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

HAHA! Ja shit, jag ba "va fan e det för idiot som pekar på mig?!" för jag va kissnödig o skitsur :D Sen ba "oh fan det e ju grimgoth!" :D

2012-06-15 @ 13:13:08
URL: http://vanadesse.blogg.se
Postat av: TIDSTJUVEN

Inte illa att få hänga inne på VIP-området! ;)

2012-06-18 @ 00:30:32
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn