src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Plötsligt Händer Det...

 
 
Med tanke på rubriken kan man tro att jag ska snacka on triss och dess vinster?
Det ska jag alltså inte, vi tittar på bilden och finner en dosa snus.
 
 Detta är bara en av många statusrader jag gjorde på Facebook igår.
Jag har snusat så länge jag kan minnas och det är svårt att sätta ett datum, i går vaknade jag upp med tanken "Nä, nu skiter jag i det här med snuset".
Antagligen den smartaste idén eller den dummaste!?
 
Igår var ett helvete, var tvungen att tänka på annat samt sysselsätta mig med saker nästan hela tiden, normalt kan jag vara rätt rastlös men detta är ju bara löjligt.
Men jag överlevde och sitter här nu snusfri än.
 
Det sägs att nikotinet är ute ur kroppen inom 14 dagar, sen är resten i huvudet.
Varför gör jag detta?

För jag är dum i huvudet (har snus skador), och för att det är dags för en förändring.
 
Cheer!!

Kommentarer
Postat av: Achilles

Tack tack, hoppas du hade en bra midsommar själv. Har själv katastrofal huvudvärk sen gårdagens alkohol intag. Lycka till med snusen. Har själv hoppat av snus tåget, dock snusar jag när jag dricker, men cirka två månader tyckte jag det tog att bli kvitt begäret.

2012-06-23 @ 16:26:39
URL: http://achillesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn