src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Tillökning I Samlingen...

 

Som ni kanske redan vet så är jag en samlare, och för er som vill kolla in denna samling klickar här.
Det har blivit en del genom åren och det finns många saker där ute som man är svag för.
En av dom är General saker.

Först tänkte jag visa upp en General dosa som jag vann hem via Tradera.

 Generaldosa i plåt.
Storlek : ca 18cm i diameter och ca 6,5cm hög

Sen var jag ju som bekant i Stockholm för att fira min födelsedag.
Och då kom det mer prylar i min ägo.

 En liten söt låda, som är ungefär lika stor som en skokartong.

 Sen kom denna låda fram, och låt inte texten lura er för den innehöll inte det som det står på den (tyvärr) men jag kan avslöja att den whiskeyn är god.

Så vad fanns i dessa lådor?

 Det vart lite lucköppning, ungefär som en Julkalender.

Men nu kommer alla prylar som gömnde sig i dessa lådor.

 En mugg.

 Golfpeggar.

 Gummi nyckelhållare (?) halsband.

 Ett kreditkortsetui i metal.

 En golfpenna och en vanlig penna.

 En snuskyl som drivs via USB.

 Golfbollar (innehåller tre stycken).

 En drickaflaska med plats för två snusdosor.

 Regnskydd för en golf caddy vagn.

 En General och en Grov mössa.

Det var nog allt tror jag?!
Gissa om jag vart mer än nöjd med detta!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Snussamling-ja varför inte. Själv har jag gjort en samling komplett i helgen-min samling pastilloskålar.

2012-03-06 @ 22:49:13
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn