src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Fredagstema Med Ztizze...

 

Mitt Fredagstema är något av en tradition som jag har kört sedan 2010-04-23 och sedan dess har det kommit ett inlägg med en video till från min sida.
För ett tag sedan valde jag att öppna upp dörren för andra bloggare (och icke bloggare) att få ta över lite.
Som en kul grej, det gick lite segt till en början men sedan rammla dom in en efter en och först ut var Captain Awesome sedan fylldes det på med CrimsonAnna och Micke, än är inte resan slut kan jag avslöja och nästa man till rakning är ingen annan än den välkända Ztizze.

Säger som han brukar säga: "Kapsyl av!"

"Ohoj hårdpoppare !
Jag har känt mig kallad att bränna av ett Fredagsinlägg här på Grimgoths mycket kompetenta blogg.
Jag har valt orkestern W.a.s.p med låten Blind in texas eftersom det i sanning är en riktigt stänkarlåt som passar bra att göra "kapsyl av" till på Fredagskvällen.
Tillåt mig att citera ett utdrag ur texten så tror jag att ni förstår vad jag menar:

I drank Dallas whiskey and lost my mind
Had high-balls in Houston, three for a dime
Everything starts to spin, loaded on gin
I fell out the door, what I said is

I'm blind in Texas, the lone star is hot tonight
I'm blind in Texas, the cowboys have taken my eyes..

Ord och inga visor skulle man kunna säga eller typ "groggarnas glada afton" som min far skulle ha uttryckt det. Har en live-inspelning med nämnda alster där en överförfriskad Chris Holmes spelar ett söndrigt solo och vrålar "Lets party" för full hals när låten är slut.
Man hör att han är typ en öl ifrån att spåra ur vilket så här i efterhand är oerhört komiskt.
Fredagar är ysterhetens och glädjens dag
man ska vara muntergök helt enkelt och därför passar Blind in texas bra tycker jag.... eller det går lika bra med "Born to raise hell" med Motörhead."

Skål och trevlig Fredag / Ztizze - hårdare än tarzan ! 


Kommentarer
Postat av: ztizze

Tjusigt !

2012-05-21 @ 08:01:43
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn