src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Don't Look Back...

 
Marilyn Manson och Rob Zombie tar sin gemensamma Twins of Evil-turné till Hovet i Stockholm den 5 December, och för dig som ännu inte har köpt biljetter till denna eftertraktade show får nu en unik chans att kamma hem två biljetter till denna "match made in hell".
 
 
För er där ute som sett serien "American Horror Story" känner kanske igen denna låten då den är med i den, och har du inte sett serien så gör det.
Säsong två har ganska nyligen börjat sändas borta i staterna via kanal FX.
 
Så denna helg blir en lugn och kanske busig helg med Kevin.
Något som jag verkligen sett fram i mot, utom honom känns det som man är halv.
 
Så ni som ska besöka dimman får ta hand om er.
Och för er som ser fram i mot och följer min kategori "Smiling Like A Killer" så hoppas jag att kunna planera in den ganska snart igen, så håll ut!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn