src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

W.A.S.P - 30 Years Of Thunder @ Cupolen...

 
W.A.S.P. - 30 Years Of Thunder i Cupolen som befinner sig i staden Linköping var en bra spelning, men ändå blir jag lite missnöjd när jag tänker tillbaka på vissa delar.
Det är dags för mig att berätta om min upplevelse och visa er mina kort samt en video från det hela.
 

Så såg det ut på Facebook för min del efter spelningen:
"Hes,lycklig,nöjd men lite besviken.
Hur i helvete kan W.A.S.P "glömma" att köra "Heaven's Hung In Black"?????"
 
Den frågan kan man ju ställa sig, samt att dom bara gick av scenen och folket stog där i chock över det som just hänt..."Nä, dom måste ju komma ut igen" upprepades i mitt huvud "Inte kan det väl vara slut än?"
Men det var det...
...Anledningen kan ha varit "Crimson Idiol" setet där publiken vart vaggad till sömns?
Ingen personlig favorit hos mig och av att dömma av publiken inte heller deras, endas ett extra nummer bjöds det på och även om det var en klassiker så vakna nog aldrig publiken riktigt till, även Blackie och grabbarna såg lite trötta ut.
 
När jag mingla innan spelningen så träffa man på kända och okända ansikten, två av dom sistnämnda hittades vid den andra ingången in till scenområdet.
Så hej på er Lina och Macke, sa ju att jag skulle skriva om er. ;)
 
Hur som helst så kanske vi ska prata lite om förbanden också innan vi släpper loss bilderna?
Badmouth var först ut, där reagerade jag över det dåliga ljudet.
Va i helvete hände där kan man undra?
Lät som det nästan kom från en bergsprängare, kan det vara det lilla eko som lokalen skapade eller hade ljudteknikern en dålig dag?
 
Som tur var så ändrades ljudbilden markant till Sister Sin som fullkomligt dominerade scenen.
Ännu en guld spelning av dom!
 
W.A.S.P brände av dom klassiska låtarna i första setet som väntat, Crimson Idiol delen och det konstiga avslutet är det som får mest minus i min mening.
 
Vid mitt mingel under konserten då jag tog en lätt paus från W.A.S.P. (i Crimson Idol delen) upptäckte jag folk som satt lång från scenen och såg lagom roade ut, en del satt och gäspa också.
Alltså, ursäkta nu men vad gör sådana på en konsert?
 
Ska bli kul och se vad andra tycker i dom andra städerna.
Nu till mina bilder och video från kvällen, enjoy!
 
Badmouth.
 
 

Sister Sin.
 
 

Jag och Liv Jagrell (Sister Sin).
 
W.A.S.P.

Blackie Lawless vattenflaska.
 
W.A.S.P - Wild Child

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ztizze

På Fredag är det dags för mig att bevittna denna orkester hoppas på ett redigt ställ. Sundsvall sålde ju slut ganska snabbt så förhoppningarna är höga.... Im a wild child.. \m/

Svar: Köttit, hoppas du gör ett täckande inlägg om det hela också.Ser jag fram i mot isf. :)
Grimgoth™

2012-10-09 @ 14:28:25
URL: http://ztizze.blogg.se
Postat av: RockyRoute

Sister Sin är verkligen helt sanslöst bra.. De spelar ju på Rockmässans efterfest här i Malmö snart - Ska bli så jäkla nice att få se de!

Svar: Visst är dom bra och jag har sett dom flera gånger.Rockmässan vore grymt att få gå på men troligen kommer inte pengarna räcka till.
Grimgoth™

2012-10-10 @ 16:33:46
URL: http://RockyRoute.blogg.se
Postat av: RockyRoute

Fan vad tråkigt om cashen inte skulle räcka.. Bor du långt från Malmö?

Svar: Äh, det är som det är och det går nog fler tåg.Jag bor i Norrköping så det är en bit.
Grimgoth™

2012-10-11 @ 15:03:42
URL: http://RockyRoute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn