src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

(We Were) Born To Rock...

 
Helgen bjöd på lite spännande upptåg och här kommer den historian med lite blandade kort från det hela.
Fredagen var lugn här hemma, och jag fastnade i vinkelvolten.
 

Hade mys med min älskling, det var mycket trevligt.
 

På Lördagen hade jag sällskap av denna mystiska man, det var otroligt trevligt.
 

När vi suttit hemma hos mig tillräckligt länge valde vi att gå ut och göra stan osäker.
Precis innan denna bild så har jag tappat ölen i backen så det stog härliga till, men det var bara öppna den utan problem.
Av att döma på bilden kanske den smaka lite beskt? :)

När jag kolla på klockan efter den kvällen (och samtals och sms lista) så var jag hemma runt 05:00, det kallar jag lyckad kväll.
 
Vad gjorde ni för skoj i helgen?

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn