src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Demon I The Picture...

 
För ett tag sedan här på bloggen kunde ni läsa om "Demon I" i kategorin "Text Citat".
Nu tänkte jag berätta lite mer om bilden, det började faktiskt med att jag fick för mig att ta kort på mig själv där jag gör något med mitt öga.
Detta vart resultatet, sen fixa jag till den ganska enkelt och snabbt i Photoshop för att få ut känslan lite yttligare i bilden.
Att den sedan användes till låten "Demon I" gjorde sedan det hela komplett genom mixa text med bild så det blev en underbar symbios.
 
 
Nästa bild är faktiskt inte Photoshopad alls utan ett "misstag" när jag skulle fota mig och råka ha handen för blixten.
Varför jag hade Corpse Paint på mig vid tillfället är för att jag ska fixa till en annan cool bild på mig vart efter, var också lite lätt uttråkad också om jag inte minns fel.
Underbart hur livet kan skapa sina egna små skådespel ibland.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: anake

Coola bilder :)

Svar: Tackar.
Grimgoth™

2013-04-13 @ 19:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn