src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Vakna Inom Mig Med Återspegling Av Din Flamma...

 
Du kom dansande för mig och väckte mig med din nakenhet.
Sakta tog du på mig och gav mig värme med din flamma som befriade mig och gav mig lycka.
Du gjorde mig till ett i en evighet och gav mig styrka, jag följde din minsta rörelse medan du dansade så sakta på mina väggar.

Din närvaro var absolut och njutningen som du gav var verklig, i dina ögon kunde jag se sanningen.
Vägen jag skulle gå visade du mig sakta, varje steg var inte det andra likt.
I en värld utan början eller slut.
Kyss mig med dina blodiga läppar, visa mig styggelser som får mig att omfamna smärtan och misären.
 
Jag kallar ditt namn och snart ser jag igenom alla illusioner.
Utan rädsla dansar jag med döden och dig.

Sanningen döljer sig bakom de bleknande ljusen som sakta skapar dessa skuggor som kommit för att hämta mig.
I ditt namn skall jag fullfölja mitt öde.
Vakna inom mig med återspegling av din flamma, gå vid min sida igen.

Med dessa ögon ser jag nu den nya sanningen och vägen, ta på mig och gör mig hel.
Jag sitter nu stilla i mörkret och skuggorna har sedan länge lämnat mig.

Ensam kvar är jag nu här tills den dagen vi träffas igen.
Jag ska kremera den här världen och släppa mitt väsen fri.

Vakna inom mig med återspegling av din flamma, din flamma som aldrig kommer att slockna.
För dig ska jag brinna!

Cheers!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn