src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Skogsröjet 2013 - Dag 1...

 
Då var det så äntligen dags för min rapport med bilder och liknande från årets Skogsröjet!
Som vanligt var det en otrolig upplevelse och detta är absolut en av mina favorit festivaler, och att den drivs helt ideellt gör det hela bara mer fantastiskt.
 
Vädret på dagen bjöd på regn inne i stan men efter som jag personligen redan planerat att åka in till området så jag kunde landa där till 16:00 störde det inte mig så mycket, även om jag fick liiiite dåliga vibbar.
Som tur var växlade vädret om till solklar himmel och så hade vi det bägge dagarna.
 
Kan avslöja redan nu att detta och det andra planerade inlägg kommer innehålla berättelser om galet folk, band kort, en och annan träff med en del rockstars.
 
Jag tycker vi inviger det första inlägget redan nu.
 
Började dagen med att se Crucified Barbara, och det var en underbar spelning. Tror jag aldrig kommer tröttna på att se dom live!
Lyckades som tur va få Mias uppmärksamhet till väg till backstage området så jag fick träffa och byta några ord.
Alltid lika trevligt att träffas!!
 
I väntan på band och mingel träffade jag även på Jimmy Och Liv från Sister Sin.
 
 
Missade några inplanerade band av outgrundlig anledning men vad gör det när man äntligen fick se Lordi live?
Dom var precis som förväntat, kick ass och att dom orkar ha på sig detta smink och kläder ska dom ha heder för.
 
Faster Pussycat och The Art träffade jag på inne på VIP.
Tog ett tag innan jag fatta att jag satt vid deras bord och drack några öl.
 
Ni som följt min blogg ett tag vet säkert vilka dessa är?
Italienarna som jag brukar springa på så klart!
Underbara människor.
Nice to meet you guy again and allways remember "PEGGIOOOOOOORE!"
 
Ingen mindre än självaste Woodsmanfred träffa jag på också.
En hyvens kille så klart och skapare av låten i "Grimgoth The Movie".
 
Så var det äntligen dags för lite Kreator.
 
 
Lita Ford... Vad ska man säga mer än underbart?!
 
 
Helloween fick man se igen, fan vilket drag det var!
 
 
Sister Sin fick avsluta min och många andras kväll med en kanon spelning.
 
 
Detta var som sagt bara min första dag på Skogsröjet.
Vill du se korten och höra mer storys så kolla in snart igen för dag två!

Cheers!!
 

Kommentarer
Postat av: fred

Fan så gött! Kul att ses mannen! Snygga vi e då!

Svar: Detsamma mannen och jag tror du var snäppet snyggare. ;)
Grimgoth™

2013-07-30 @ 20:08:08
URL: http://woodsmanfred.blogspot.se/
Postat av: Kim

Härliga bilder! Jag var inte där på fredagen, men det ser ut att ha varit lika trevligt som lördagen sedan blev för min del :-)

Svar: Tack och det tror jag säkert!! :D
Grimgoth™

2013-07-30 @ 22:01:22
URL: http://kimkahn.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn