src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Sweden Rock Festival 2013 - Dag 1...

 
Sweden Rock Festival är utan tvekan en av sveriges bästa festivaler.
Och vilken underbar festival det har varit i år igen.
Det är svårt att smälta alla händelser och upplevelser som man varit med om, men jag lovar... jag ska försöka mitt bästa.
 
Den första dagen var Onsdagen och det var en galen dag måste jag säga.
Men också en bra sådan.

Mer om detta i inlägget och bilderna som jag tog.

 
Här ser ni mig när jag just hämtat ut mitt band, och jag fick bara VIP-armbandet i år utan tyg armbandet något jag skällde på dom om. Nu i efter hand har jag sett andra med VIP-armband som hade tyg armband, typiskt min otur!!
 
Det vart inte heller mycket VIP häng denna dag utan bara en lite snabbare koll, var inte där lika mycket i år over all heller känns det som. Stämmningen och området kändes bättre förra året tyvärr.

 
Grimgoth for president!
 
 
Kollade in The Scams.
 
 
När jag strosade runt campingarna så träffade jag på ingen mindre än Fröken Rosa, det var trevligt att få byta några ord med dig.
 
 
Vader vart nästa band att se.
 
 
Som ni ser på bilden sitter jag med en mycket snygg och trevlig tjej som heter Anna på bilden, vid oss sitter ett par från Norge.
Anna och jag träffades troligen vid Örjans camping och höll sedan i hop hela dagen samt natten, vi sa också till dessa norrmän att vi skulle gifta oss nästa år på Sweden Rock.
Ja, vi får väl se hur det går med den saken. Galet kul hade vi i alla fall.
 
Av en händelse så lyckades jag också träffa på en av dom galna italienarna som jag brukar, känns mer och mer som en galen tradition. "PEGGIOOOOOOORE!"
 
 
Sweet rocka på som fan kan jag avslöja!
 
Sweet - Set Me Free (Live - Sweden Rock Festival 2013)
 
Detta var allt som hände denna dag, vad jag minns och som hamna på bild.
Mer om mitt Sweden Rock kommer dom följande dagarna.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: RockyRoute

Ja, hade VIP för andra året i rad. Förra året höll min pojkväns pappas företag i det spa-området man kunde hitta inne på VIP-en, så då fick vi det och i år hjälpte jag Pontus på Rockmässan med lite saker så fixa det så.

Håller med dig om att VIP-en var bättre förra året! Tack för snälla ord och fina kommentarer på min blogg! Rock on.

Svar: Okej, nice.Har lagt till din blogg i min länk lista nu också så du vet. :D
Grimgoth™

2013-06-11 @ 21:25:03
URL: http://RockyRoute.blogg.se
Postat av: SpaderEss

Verkar ha varit najs. Väntar med spänning på resten...

Svar: Tackar!
Grimgoth™

2013-06-11 @ 23:09:14
URL: http://spaderess.blogspot.se/
Postat av: Micke

Det ser riktigt gött ut, broder!!! :-D
Rock on!

Svar: Tackar!
Grimgoth™

2013-06-11 @ 23:48:16
URL: http://loveliferock.blogg.se
Postat av: Emelie

Sweet var så jääävla bra!

Svar: Indeed, synd att vi inte sågs. :)
Grimgoth™

2013-06-17 @ 12:02:34
URL: http://blodpest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn