src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Sweden Rock Festival 2013 - Dag 3...

 
Jag är nu inne på min tredje dag, och efter som jag haft ganska hårda men roliga 48 timmar så har jag tagit stryk, minns inte allt jag gjorde här.
Känns dock som det var denna dag som jag var nere och kolla in Rockmässan tältet och bytte ett par ord med Pontus. En trevlig prick, samt att jag kolla in Mötley Crüe samlingen så klart.
 
Något mer direkt minns jag inte utan jag släpper på mina foton och kommentarer kring dessa.
 
Jag började min dag som planerat med att kolla på Doro, såg dock inte hela utan stosa runt lite.
Antagligen på jakt efter mat eller öl??.
Efter konserten träffa jag upp CrimsonAnna för att byta några ord med henne, det var trevligt.
 
 
 
Leningrad Cowboys var nästa band att beta av, och det svängde på rätt bra, dock såg jag bara lite in på början och hörde i efter hand att det bara hade blivit bättre. Men jag är nöjd för det!
 
 
 
Dags för lite Krokus eller som dom själva sa "Krock N Roll", härligt att äntligen sett dom men även denna konsert såg jag bara delvis av.
 
 
 
Saxon, Åhhhh...Saxon... Finner inga ord och här stog jag genom hela konserten.
Njutning från början till slut och extra plus i kanten får tjejen som stog brevid mig för hon börja prata med mig, hoppas du läser detta nu.
 
 
Kvällens sista band vart så klart Europe, men här gjorde sig verkligen min trötthet sig påmind samt att jag hade värk i både rygg och knän så jag såg långt från hela konserten.
Tur att man såg dom 2004 för annars kanske jag inte varit lika glad som nu?!
 
När jag väl kom till tältet somna jag fort, helt slut.
Och nu är det bara The grand finale kvar...
...oj,oj,oj...
 
Hoppas ni gillat mina bilder so far förresten, vill också påminna om att jag återkommer med mer videos så fort jag lyckas tömma digitalkameran.
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: RockyRoute

Ah, synd att vi inte sprang på varandra i Rockmässans tält!

Svar: Hade jag vetat att du var där så hade det varit bättre! ;)Ska du till Skogsröjet?
Grimgoth™

2013-06-13 @ 22:26:33
URL: http://RockyRoute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn