src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Mustasch Ger Gratiskonsert...

 
I Fredags gästade bandet Mustasch Norrköping. Ralf Gyllenhammar, bandets frontman, ber nu om ursäkt för konserten på Dynamo, där han var berusad.
 
På bandets Facebook-sida var flera åskådare rejält upprörda och röster höjdes om att sångaren Ralf Gyllenhammar varit för full för att kunna sjunga. "Respektlöst", "Katastrof" och "Skandal", lät omdömena om spelningen.

"De har rätt. Jag var dålig. Jag ber uppriktigt om ursäkt. Jag är utarbetad. Jag kommer inte att göra det igen, helt enkelt. Absolut inte, säger han.

Veckor av jobb med Melodifestivalen har tagit ut sin rätt, menar han.

– De som jobbar med Melodifestivalen tog ledigt en vecka. Jag åkte ut direkt i tisdags och spelade. Jag hann knappt hem och vända. Men det ursäktar ingenting. Gör om gör rätt säger jag. Det är bara så säger han till Aftonbladet."
 
Han lovar också att gottgöra Norrköpingpubliken.
"– Vi ska åka tillbaka till dit och spela gratis. Det har jag sagt till min manager i dag."

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn