src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

None Shall See...

 
Ungefär så fort som denna låt går i dagens Fredagstema känns det som denna vecka har varit.
Fullt skå med allt ifrån att komma i fas med sig själv och dessutom hinna med en del aktiviteter för The Crash, inte nog med detta så har jag också varit på en arbetsintervju för att direkt efter åka och jobba.
Vi får nu se vad som händer på alla dom fronterna i framtiden så klart.
 
Nu sitter jag precis klar med lite kodning, en tanke som jag haft ett tag är att ändra lite på designen här på bloggen och lite annat småpill.
Har inte riktigt hittat tiden och lusten, men med lite hjälp gick det bra och fort.
 
Allt har mer eller mindre skett denna hektiska vecka, hur allt gått i hop vet jag inte men tar man små steg framåt så når man till sist sitt mål.
Nu är det väl bara kvar att färdigställa och publicera ut som jag har kvar, får se när det blir.

Men ser bloggen konstig ut så vet ni anledningen och förhoppningsvis löser sig allt som det bör.

För er som missat "Back In the Game..." kan det läsas här.
 
Med det sagt vill jag önska er en trevlig Fredag, och ta det lugnt där ute i dimman för er som ska dit.
Själv ska jag nog ta en lugnt och fin helg, men man vet ju aldrig om detta kommer ändras?!
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn