src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Rival Sons @ Konsert & Kongress - Linköping...

 
Rival Sons spelade den 25 Mars 2013 på Konsert & Kongress i Linköping, som förband hade dom The Balconies.
Ett band som jag faktiskt aldrig hört talas om, men dom  var ganska bra och sångerskan visade upp mest energi med sin kanske lite udda "dans stil".
Minus får dom dock för likheten i låtarna, men dom fungerade absolut som förband.
 
När Rival Sons klev på höjdes stämningen med hur många procent som helst, då jag tidigare sett dom på Sweden Rock 2012 var det extra kul att se dom nu i en intimare miljö.
Stog frontrow genom hela konserten, och man ryktes med från start till stopp.
 
Efter ett tag till den grad att jag stoppa ner kameran och lät den ligga, dock kommer ni givetvis få se kort med bägge banden, samt att jag filmade den sista låten som Rival Sons spelade för kvällen.
 
Jag och Jacquie Jaeger.
RivalSons spel lista + plektrum. The Balconies "visitkort" + Jacquie Jaegers autograf.
 
Rival Sons - Soul (Live) Konsert & Kongress - Linköping 25/3-13.
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul inlägg från en helt säkert grym kväll, har sett Rival Sons ett antal gånger och de har alltid levererat högsta möjliga kvalité.

2013-03-27 @ 22:14:43
Postat av: Anonym

Kul inlägg från en helt säkert grym kväll, har sett Rival Sons ett antal gånger och de har alltid levererat högsta möjliga kvalité.

2013-03-27 @ 22:15:15
URL: http://tuneoftheday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn