src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Vinn Konsertbiljetter Till Bring Me The Horizon...

 
De bejublade Bring Me The Horizon kommer till Sverige för två spelningar.
Den 11 Maj besöks Trädgår’n i Göteborg och den 16 Maj kommer bandet till Tyrol i Stockholm.
Walls of death! Circle pits! Allmänt kaos!
Detta är precis vad som väntar publiken vid dessa spelningar!
 
Nu har du chansen att vara med och tävla om två biljetter till ett av konsert tillfällena.
 
11.5 - Göteborg, Trädgår'n
16.5 - Stockholm, Tyrol
 
Följ bara dessa enkla regler:
1. Gilla Bring Me The Horizon på Facebook
2. Gilla Grimgoth på Facebook
3. Kommentera detta inlägg om varför just du ska vinna, bäst motivation vinner.
(Glöm inte att skriva vilken spelning du vill gå på)
 
Viktigt: Glöm inte att lämna mailadress så du kan bli kontaktad vid ev. vinst.
 
Tävlingen avslutas den 1/4 - 2013 klockan 20:00
Lycka Till!!
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Sophie Leifsdotter

En av mina stora förälskelser som tonåring! haha :)

2013-03-28 @ 21:41:55
URL: http://whiskeylullabies.blogg.se/
Postat av: cecilia dijkstra

Om jag skulle vinna spelar det ingen roll om jag vinner biljetter till antingen Göteborg eller Stockholm för bägge funkar för mig. Varför skulle jag få vinna då? Jag älskar bmth och har gjort det ända sedan jag hörde Suicide Season för första gången. Dom har hängt med mig i flera år nu och jag tycker bara om dom mer och mer. Jag menar hur sjukt bra är inte Sempiternal? Kan nästan redan säga att det är min favorit av deras album. Det skulle vara så sjukt kul att se dom i Maj och få höra dom nya låtarna live!

Svar: Grattis till vinsten.
Grimgoth™

2013-04-01 @ 17:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn