src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

On Earth As It Is In Hell...

 
Igår när jag kollade på How I Met Your Mother så var det avsnittet då dom ska tävla till en punkt och Marshall kör/får låten "Marshall vs. the Machines".
Det fick mig att tänka tillbaka på Sweden Rock Festival då jag satte mig ett tag vid ett gäng utanför deras buss medan mitt ragg stog och snackade med en polare till henne som kom på att han ville kärleksförklara sig för henne.
Hur som helst satt jag där och dom spelade trucker musik och vi samtala hit och dit, minns jag inte fel så sa dom också att jag skulle hämta "min flickvän" och jag fråga vem, och dom peka på ragget och jag svara:- "Hon kommer snart ska du se."
När hon för den tredje gången blir stoppad i sitt försök att gå till mig av den där killen, reste jag mig upp och gick mot dom var på hon kunde gå till mig och ge mig en bamse kram och puss.
Jag minns att hon frös då så hon fick låna min jacka, innan vi gick vidare på äventyr så gav jag mitt sällskap en hejdå vink.
 
Det är ett fint minne... Lite som detta Fredagstema?!

I helgen blir det som sagt Hoola Bandoola, för det är så att i morgon spelar Alonzo & Fas3 i Linköping.
Jag ska dit!
Fan va kul det ska bli att se han igen.
 
Inom kort hoppas jag kunna ha en tävling här på bloggen där ni får en chans att vinna biljetter till en spelningen med ett ... ganska... stort band.

Vi ses i dimman!!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn