src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Asta Kask På Dynamo Norrköping...

 
 
 
Den 12 April 2014 stog Asta Kask på scen i Norrköping för första gången i historien, jag var där så som många andra och bevittna denna förtrollade kväll.
Förband var Stilett.
För er som missat kan gärna kolla in min intervju med Asta Kask.

Det är ganska svårt att säga vad besökarantalet var för kvällen men det kändes som ganska många och det var bra det.
Jag hade ganska många agendor för kvällen, två av dom var att köpa en tröja för att ha på sig för att sedan bli fotad med gruppen i fråga.
När jag kom dit så tog dom bara kontanter i merchen och jag var tvungen att ta ut pengar, det är väl inget med det så klart men strax efter den frågan så träffa jag på Micke Blomqvist (sång Asta Kask), frågade då om vi skulle fixa kortet.
Sagt och gjort så gick vi backstage och träffa upp övriga bandet.
Och knäppte kortet... så där fick jag då stå där i min Ramones tröja med gruppen.
I en perfekt värld skulle inte detta hänt!
Men med ett halv löfte om att vi skulle ses igen när dom spelar på Kägelbanan i Stockholm den 31 Maj så ska jag fan ha tröjan på och hoppas på att ta ett till kort med dem.
Och visst fan är jag sjukt nöjd ändå!

Tröjan köptes sedan efter en tur till bankomaten så klart.
Nu till spelningen, det var ett kanon ljud och en underbar show.
Vet inte hur många gånger gruppen gick av och på scenen mot slutet, men det var mer än tre?

Jag fotade och filmade en del, tyvärr så vart ljudkvaliteten så dålig så den inte är värd att lägga ut (lågt ljud så man knappt hör något) någonstans vilket i sig är synd för det var fan coola klipp från min frontline position.
Lade dock märke till att gruppen rigga en kamera innan spelningen, luktar det Live DVD släpp??
Man kan bara hoppas!

 
Den mytomsbundna tröjan... en av mina favorit låtar på nya albumet Handen På Hjätat.
 
Signerad planch av gruppen (Dadde Stark saknas dock för han lyckades jag inte spåra). Men är nöjd ändå.
 
 
Här träffar jag då gruppen i min Ramones tröja, vilken story det blir för framtiden!

Träffa också på Jan Abrahamsson igen. (Sång/Gitarr i 23 Till)
 
 
Tack igen för en underbar kväll, hoppas vi ses i Stockholm också!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Christer

En Ramones tröja är ALDRIG fel! :-)

Svar: Så sant, så sant... Var inte så jag menade heller som du säkert förstår. :)
Grimgoth™


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn