src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Svar På Frågorna 38-41...

 
Då var det dags igen att fortsätta med bloggutmaningen, och vi avslutar ämnet "Hemma" och får "Tävlingar".
Ska bli spännande att få besvara dessa frågor.
Ser redan lite fram i mot nästa ämne men det tar vi då. :)
 
038. Länka en bloggare som du tycker har det fint hemma.
Ärligt talat så känna det inte som jag följer så många bloggare som berättar om sitt hem, kan bara komma på en och det är Lii. Kolla in hennes kategori "Huset" så förstår ni snart vad jag menar?!

039. Hiss & Diss - Ditt hem
Hiss: Att man har en del rariteter i samlningen som finns i mitt hem.
Diss: Är väl egentligen inte så som jag vill ha det men man får vara glad för att man har ett hem.

040. 5 saker som aldrig kommer in i ditt hem
Katt efter som jag är allergisk, Rosa och andra pluttenutt saker, Sen kommer jag fan inte på så mycket mer för det finns säkert massa mer saker.
 
VECKA 7 - TÄVLINGAR
 
041. Har du varit med i någon tävling som visats på tv?
Nej.
 
Cheers!!
 

Kommentarer
Postat av: Liie

Aww tack!! :D

Svar: Anytime!
Grimgoth™

2014-02-13 @ 04:04:31
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn