src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

BLOGGUTMANING 365...

 
BLOGGUTMANING 365 är en utmaning som Liie har kommit på.
Den är frivillig och man gör de frågorna man vill om man nu inte vill eller vågar köra ALLA...
...Hela året ut.
 
Själv kommer jag besvara och vara med på de frågor jag tycker är roliga och bra.
Så tänkte ta igen de som redan varit fram till dagens datum.
Here we go!
 
VECKA 1 - 2013 / 2014
 001. Hur tror du den här 365dagarsutmaningen kommer gå för dig?
Ganska bra, och jag hoppas kunna besvara en hel del frågor om jag nu inte glömmer bort det hela på vägen.
Hoppas detta kommer vara spännande för mina läsare också.
 
002. Ser du ett nytt år som en chans att börja om eller är det bara som vilken tid på året som helst?
Bägge, men jag ser det också som en chans på ett nytt år med nya upplevelser och äventyr.
Dock brukar jag landa och tänka efter vart jag är och vart jag vill X antal gånger per år.
 
003. Länka till ett inlägg du skrivit från 2013 som du tycker borde läsas igen.
Har alltid haft svårt att bara välja ett inlägg, därför hänvisar jag till kategortin "konserter och festivaler". För det är då jag mår som bäst och har det guld, när man är på en konsert eller festival.
Finns säkert en del tankvärt i kategorin "Textcitat" också.
 
004. Hiss & Diss - 2013
Hiss: Alla människor som man träffat på under året, kontakter som man knutit (gammla som nya) och alla spelningar och annat skoj man fått uppleva.
Diss: Alla idioter som finns i allt för många sammanhang, sådana som talar och gör innan dom tänker. Blir lite spyfärdig när jag tänker på hur äcklig människorasen är.
 
005. 5 saker du vill göra under 2014.
Gå på många festivaler och spelningar, Umgås med polare, Kevin, Jobba.
 
VECKA 2 - BARNDOMEN
006. Vad vad populärt när du var liten?
Fanns nog en hel del, och beror på vad man menar.
Men minns att mopeder var en höjdare, Tre Kronor (serien), Fragglarna (Serien)... ja.. fanns säkert mer men jag minns inte så noga nu.
 
Fortsättning följer....
Hoppas ni uppskatta detta och även kanske hakar på denna utmaning.
Den kändes lättare än jag räknat med, kanske det blir hela året ändå??

Cheers!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liie

Tre Kronor ja, det minns jag också var populärt men inget jag kollade på. Undra varför egentligen, alla jag kände tittade på det :p

2014-01-07 @ 22:44:29
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn