src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Detta Har Hänt...

 
Då var man tillbaka här i bloggen på det nya året.
Tänkte sammanfatta lite vad som hänt med hjälp av mina statusuppdateringar på Facebook.
 
Först måste jag säga att det känns lite ringrostigt att sitta här och skriva, så som det nästan alltid känns efter ett längre uppehåll.
Men jag är snart igång igen i min höga fart som jag är van att hålla.
 
 
Detta som ni ser på bilden om ni klickar på den är vad Kevin fick i present av mig när han fyllde år, hela nio år är han nu.
Var tog tiden vägen?
Den uppskattades mycket så klart och var rolig att köra med, både för mig och han så klart.
 
 
Här kan man läsa om mina tankar om 2013/2014.
 
 
På nyårsafton genomförde jag en idé som jag haft ett tag, den passar bra till mina tankar om "2014".
 
 
Här är resultatet, visst vart det bra.
Tycker själv at tbilden vart ganska symbolisk med kulan hängande runt halsen med Accept tröjan på, inget jag tänkte på men nu i efterhand vart det perfekt.
För det är så det är, ett Accepterat öde med stridsvilja och en tanke.
 
Ser ni den röda tråden?
 
Så nu kan ni luta er tillbaka och njuta av ett nytt år med Grimgoth!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn