src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Jag Fortsätter ...

 
Nu är det måndag och fortsättningen av bloggutmaningen går vidare.
Ämnet är djur men det blir också ett nytt spännande ämne.
Häng på!
 
024. Länka ditt favoritdjurklipp på youtube
Christian the Lion Meets Old Owners Reunited

025. Hiss & Diss - Husdjur
Diss: Att jag är allergisk iaf. mor katter.
Hiss: -

026. 5 djur du tycker ser riktigt roliga ut
Sjögurka, Kolibri, Sjölejon , Ekorre och Människor.


VECKA 5 - SOCIALA MEDIER
 
027. Är du noga med vad för slags bilder och information du delar med dig av (och inte) på sociala medier?
Ja, det tycker jag.
Finns massor av saker jag egentligen skulle vilja säga och skriva men inte gör.
Skulle inte lägga ut för privata bilder på mig eller min familj och absolut inte Kevin.
Han får välja sen själv när och vart han vill vara med vid 18 år ålder så som det bör vara.
 
Vill också passa på med att dela med mig av denna artikel. "Lägg inte ut mig på Facebook"
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Vilka bra svar! :) Jag håller med dig om att det gäller att akta sig lite vad man egentligen lägger ut för bilder på olika sociala medier. Framför allt när det kommer till barn.

Svar: Tack, och absolut är det så.
Grimgoth™

2014-01-30 @ 09:58:22
URL: http://tidstjuven.com/
Postat av: Liie

Jag gillar verkligen svaret på 027, så himla rätt tänk tycker jag, speciellt det med Kevin.

Svar: Tack.
Grimgoth™

2014-02-01 @ 21:12:31
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn