src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Besserbitch + Alonzo Live På Debaser...

 
I helgen spelade Besserbitch och AlonzoDebaser i Stockholm, en kväll som var och vart magisk på många sätt.
Jag tror den började på Facebook innan konserten, då det inte fanns ett officiellt event för spelningen så valde jag att skapa ett.
Något som uppskattades av många, och den delades också av många!
Bara en sån sak, helt sjukt!
Tack som fan för det!!

Efter vi anlänt till stället så vart det först att kolla in merchen, ja det var efter vi gick vilse i massor av trappor.
Men vi hittade rätt till slut och även till scenen med, inte lätt att vara ny på ett sjukt stort ställe.

Antar ni redan nu vill se vad som inhandlades???

Besserbitch tröja och CD (Signerad av Sanna Fuchs), Alonzo planch (Signerad), Alonzo tröja.

Inte nog med detta!
Utan på plats var också Janne, ja ni vet sångaren från 23 Till.
Såg på hans Facebook innan spelningen att han var på trav och då tipsa jag om spelningen för kvällen.

Janne agerar paparazzi.

Självklart träffades vi och snackade lite skit med, Janne och jag menar jag nu. :)

Musikmässigt började kvällen med Besserbitch, ett band som jag aldrig hört talas om.
Ja, jag vet... det är sjukt men så var det!
Kollade och lyssnade på Youtube innan spelningen och jag vart fast direkt, efter live spelningen vart jag ett fan som kommer följa er så gott det går!
Ni är verkligen grymma tjejer!!

Nu dags för korten på Besserbitch.

Efter spelningen fick jag även träffa Sanna Fuchs, sjukt trevlig tjej måste jag säga.
Tålmodig var hon också, för jag vet inte hur många gånger jag sa fel namn till dig och varför.
Galet! Tack för special priset på merchen och trevligt bemötande!

Sen var det dags för Alonzo att entra scenen, och vilken show det vart.
Energin med dessa grabbar på scenen är total och hur dom orkar är en gåta!
Längst ner ligger ett klipp från kvällen med dem också.

Sist men inte minst så fick jag även träffa Tony Johansson och Michael Alonzo.

Alonzo - Jag Är Ingenting (Live @ Debaser 2014-11-15)

Ja, det finns inte mycket mer att säga tror jag?
Det var en magisk kväll helt enkelt!

Vi ses snart igen?!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn