src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Raise Your Fist In The Air...

 
Då var det dags igen för Fredagstemat, I dag vart det av en rock gudinna av klass.
Veckan som har varit har varit fullbokad till och från och gått väldigt fort känns det som, solen har tittat fram till och från också men ännu väntar den riktiga sommarvärmen så man kan ta premiären på ballkongen känns det som.

Hur som helst så har jag det bra och mår bra och med bara 12 dagar kvar till Sweden Rock Festival så är peppen redan nu hög.
 
Motörhead spelas ur mina högtalare och hungern river i magen så känns som jag får avsluta här men jag kommer igen!!

Ha en bra helg!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn