src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

...The End...

 
 
Då har jag kommit till dagen då detta inlägg ska skrivas.
Det är med blandade känslor så klart, och hur ska man avsluta och framför allt sammanfatta en hel bloggkarriär i ett inlägg?

Ja, för det är dags att gå vidare nu.
Bloggen startade jag den 25 Januari 2009 och har hållt på sedan dess fram till i dag.
De som följt mig hela vägen vet hur förändrad bloggen blivit genom åren, allt från personliga inlägg till tävlingar och annat smått och gott.
Till det den varit den senaste tiden, en nyhetsportal.
 
Tanken på att lägga ner och gå vidare har funnits typ från förra året, så nu är det dags att ta de stegen.

Det har varit en fantastisk resa som jag varit med om, och jag skulle inte tveka på att göra om den.
Så underbara människor och medbloggare som man kommit i kontakt med är otroligt, för att inte också nämna banden som sponsrat denna blogg samt de man träffat på i olika sammanhang.
Samarbetspartners och sponsorer i olika sammanhang.
Fy fan så jävla bäst ni är!!

Detta borde bli inlägg 4392 och med alla dessa lämnar jag denna blogg för sin vila.
Vem vet...Kanske blåser jag liv i det hela igen någon gång i framtiden?

Så vad händer nu?
Den 27 Maj 2015 vart jag rekryterad av Festivalphoto som skribent bland annat, trivs redan som fisken i vattnet där, och kommer köra på via dem så länge jag orkar och har lust så klart.
Där styr jag också när jag vill skriva något mer än att man "måste" uppdatera och hålla liv i en blogg, samt att jag kan focusera på andra uppgifter.

Annars kommer jag nog ladda upp kort från konserter och festivaler osv. via min Facebook sida.
Ni kan också följa mig på Instagram.
Självklart går det bra att följa mina konsertupplevelser via Youtube också.

This is it...
This is the end...

Tack för allt och vi ses på den andra sidan!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Chief Rebel Angel

Tack för allt, Grimgoth.
Lycka till på din fortsatta resa - horns up, rock on!

Svar: Tack själv Chief Rebel Angel.
Grimgoth™

2016-01-28 @ 15:02:13
URL: http://heavymetale.se
Postat av: anake

Ett heavy tack för de här åren! Lycka till o ha det gott :)

Svar: Tack själv.
Grimgoth™

2016-01-29 @ 16:40:56
Postat av: Daniel S

Tråkigt, jag har fått många bra tips genom åren
Tack för det!

Lycka till med dina nya utmaningar

Svar: Det var kul att höra och tack själv.Det blir nog ett spännande äventyr, och som sagt så hittar du mig nu mer på Festivalphoto.
http://festivalphoto.net/coworkers&about=Grimgoth#.Vq1Bjebfeig
Grimgoth™

2016-01-30 @ 23:52:44
Postat av: Anonym

Känns lite tomt att inte glida in på din blogg och titta lite då och då!Gillade speciellt fördjupningarna.Kram syrran

Svar: Tack.
Grimgoth™

2016-02-05 @ 18:41:10
Postat av: Stones

Tack för allt Grimgoth och lycka till med din nya utmaning!
Rock on!

Svar: Tack själv!
Grimgoth™

2016-02-08 @ 07:42:20
URL: http://tuneoftheday.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn