src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

009. Om du fick chansen att gå tillbaka till att vara barn igen, skulle du ta den?

 
Efter hoppande av frågan "008. Var det något du gillade som barn som räknades "höra till det andra könet"?" fortsätter nu min Bloggutmaning med frågan: "009. Om du fick chansen att gå tillbaka till att vara barn igen, skulle du ta den?"
Och har man sett filmerna Back to the Future 1 - 3 så har vi redan lärt oss: "the conflict in timelines could break the space-time continuum."
 
Och det beror kanske på vad man menar med barn.
Men det finns olika tidperioder eller händelser som jag skulle vilja åka tillbaka till för att ge mig själv råd hur jag ska göra, och förhoppningsvis förändra utgången.
Kanske skulle jag ta med mig en vinnande lottorad tillbaka också så man skulle kunna bli lite rik, vem vet?
 
Hur som helst tror jag mer eller mindre att alla har saker i sitt liv som man ångrar och önskar ogjorda.
Vi kan idag bara acceptera det hela och leva med dessa saker och beslut, att kunna ändra dem är en söt tanke.
Frågan är om det skulle bli bättre?!

Cheers!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn