src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Haunted - 2011-04-16, L'Orient...

 

Här är anledningen till att jag varit lite seg och frånvarande i bloggen, jag var nämnligen och kollade på The HauntedL'Orient i Linköping.
Förutom huvudakten så bjöd kvällen på förbanden: At My Trial, Zombiekreig och Retards In Costumes.

Just Zombiekreig var ett av banden som jag måste ge ett plus, vilken energi och scennärvaro.
Speciellt kanske sångaren, det är roligt när man ser och hör ett band för första gången och man blir positivt överaskad, lika så var det faktiskt med The Haunted också för min del.

Trotts att man hört namnet och sett dom i andra sammanhang så som tv och tidningar har jag i ärlighetens namn aldrig lyssnat på dom speciellt mycket eller sett dom live.

Var där för Getmetal´s räkning och givietviss kan ni läsa mer om det på den sidan.

Men nu är det väl ändå dags för bilder och ännu mer berättande om kvällen??


Man kan tro jag hamnat i Tyskland, men så är inte fallet det är på spårvagnen och den nya fula ni vet?
Som jag bloggat om tidigare.


Det första förbandet på scenen, och jag fotade inte så mycket av några av förbanden då jag hade lite dåligt batteri på kameran och ville inte riskera att den dog helt.
Men vi kör vidare nu med lite förband.




Zombiekreig sångaren hälsar på publiken, underbar show!

 




Äntligen dags för The Haunted, jo man tackar!!

 







Snabb pose i publikhavet från Yours truly...










Gitarristen från The Haunted och jag.


Dags att avsluta kvällen och säga hej då till Linköping.

Vilken toppenkväll, herregud, detta kommer jag kunna leva på ett tag.

Stefan Härnström som också var på plats tog sig vänligheten att skicka mig några kort.












Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn