src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

2500 Inlägg...

 

Tiden går verkligen fort som bloggare, minns som det var igår den 12 Maj 2011 som bloggen fyllde 2000 inlägg.
Eller varför inte den 1 Jan 2009 när jag tog mina första steg ut i bloggvärlden?

Nu är det dags för bloggen att fylla 2500 inlägg, och mycket har hänt under tiden så klart.
Det känns lite segt nu med bloggandet och även om jag har väl också förändrats som bloggare så är det nog ändå lika kul än(!?).
Besökarantal går upp och ner och med detta följer Bloglovin följarna, men jag kommer inte ge upp utan köra på i den mån lust, tid och ork finns.

Håll ögonen öppna efter spännande tävlingar inom en snar framtid!
Och sist men inte minst tack för du läser och besöker samt kommenterar!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Mr.MASA

Då är väll ett grattis på sin plats? Så Grattis!!

2011-11-08 @ 22:17:13
URL: http://mrmasasweden.wordpress.com/
Postat av: Janne

Respekt!

2011-11-09 @ 08:10:30
Postat av: Stones

Grattis!!

2011-11-11 @ 16:11:19
URL: http://tuneoftheday.blogspot.com
Postat av: anake

Man får gratulera!

2011-11-11 @ 18:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn