src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Svar På Frågorna 31-34...

 
Då var det Måndag igen och jag sitter här och undrar vart Söndagen tog vägen?
Vad hände egentligen?
I Fredags hade jag ölsällskap här hemma, skitsnack och annat vart då gjort.
Lördagen vart det några timmar jobb och sedan hem till en polare för att umgås lite med han för att sedan åka och möta upp en annan på krogen, busy as hell med andra ord.
Söndagen som försvann kan jag som sagt inte komma ihåg, antagligen låg jag i soffan och bara var?!!
 
Så nu kan jag där med fortsätta med bloggutmaningen.

031. Länka till en person / företag som du tycker sköter sig bra i sociala medier
Oj, det var nog en svår fråga.
Företag som visar upp bra och kort information skulle jag tro är bäst, kan inte komma på ett enda just nu men jag vet att serier och festival arrangörer gör detta ganska bra och det är dom jag följer mest.
Kan inte påstå att jag följer företag på samma sätt.

032. Hiss & Diss - Sociala medier
Hiss: Hjälper mig att hålla reda på spelningar, albumsläpp och videosläpp i rockens tecken.
Påminner också om när folk fyller år. Det är den infon jag kollar mest förutom när man kollar in personers statusuppdateringar dvs.
Diss: Finns hur mycket som helst som är dåligt, reklam, folk som är dumma i huvudet och uppdaterar om massa junk. Alla jävla kort på folks ungar. Gärna när dom gråter och en text t.ex. "Tror någon är missnöjd".
Men trösta ungen istället för att först ta kort och publicera med en passande textrad till.
Idioti...

033. 5 slags statusuppdateringar / inlägg du stör dig på på sociala medier
Oj, det finns nog många.
Men t.ex. allt är ett helvete och bl.a bl.a. för att några minuter efter nu mår jag bra tralala la la.
Folk som stavar fel om och om igen på samma ord fast man påpekat detta för dom. (Är ingen mästerstavare kanske men jag klarar mig bra).
Folk som slänger ur sig kortade saker utan att kolla upp fakta först.
 
VECKA 6 - HEMMA
 
034. Hur ser ditt drömhem ut?
Har det fyra väggar och ett tak så får man väl vara nöjd, men jag snabb googla upp några exempel på snygga hus.
Enjoy!
 
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn