src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Svar På Frågorna 28-30...

 
Fullt upp med jobb och andra saker så har jag inte hunnit med att uppdatera här, men antar att det är lugnt ändå?
Nu får nu något att läsa när jag fortsätter med bloggutmaningen!
 
028. Finns du på några andra ställen än bloggen som du vill göra lite reklam för?
Nu förstår jag inte riktigt frågan?
Där jag finns?
Finns på Twitter (som jag knappt använder), Finns på Facebook och Instagram samt Youtube också.
Länkar och liknande hittar ni till vänster sida ganska högt upp.
 
029. Vilken Facebooktyp är du, och hur många av de 12 typerna finns bland dina facebookvänner?
Jag har nog lite av alla i mig till och från, och jag har ganska många vänner på Facebook så jag har nog upplevt alla.

030. Om du bara fick välja ett socialt medium att vara på, vilket skulle det bli?
Facebook eller Instagram, använder dom mest känns det som.
Om det inte kommer något nytt spännande och funktionsdugligt!
 
Cheers!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn