src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Min Sweden Rock - Del IIII...

 

Då var vi inne på den sista delen av min resa på Sweden Rock.
För Del I, Del II och Del III är det bara att klicka på länkarna.

Det är den här dagen som det sista ska ur kaviar tuben ska klämmas ut, för att dagen efter sitta med en stor klump i magen och sakna alla upplevelser och folk man varit med om, även sakta kanske en längtan till nästa år väcks till liv.

För mig har detta året varit bland dom bästa på länge, kanske mest för att jag hade VIP och då med kunde få träffa allt från kändisar till andra trevliga folk som man knöt viktiga och bra kontakter med.
Det är också alla dessa tillfällen som man inte fota som är svårast att minnas.
Men långt där inne vet man och ett leende på läpparna dyker upp...

Ni är bäst helt enkelt!


Min dag började med Girlschool och det är kul att ha sett dom, men efter ett tag kände jag att jag kunde gå vidare.




Hell var det som jag gick över till och det ångrar jag absolut inte, fan va bra dom är.




Bonafide hann jag med innan detta också men då valde jag mest att hänga med folket från The Crash och slappa.
Electric Boys rocka på som vanligt och det var kul att se dom igen.

 

National Teatern är det nog tredje gången jag ser nu och det lär jag göra om så fort ett tillfälle ges.




Äntligen får jag se Crucified Barbara och fan va bra dom var, underbart.




Att jag är både lycklig och pissnödig kanske inte syns på bilden?, men detta var ett möte jag kommer minnas länge.


Förlåt att jag missade Slaughter, det grämer mig lite men ibland kan man inte vara på två ställen samtidigt.
Lynyrd Skynyrd rockade på så klart och jag fick höra "Sweet Home Alabama" så jag är nöjd, filma lite här ifrån med så det lär komma så fort det går.




King Diamond, vilken show. Herregud... finner inga ord.
Extra kul också att få se Hank Shermann, Michael Denner, Michael Poulsen och Mikkey Dee på scenen.



Kvällen avslutades med Mötley Crüe ett litet tag för att tyvärr ännu en gång inse att dom tappat stinget och greppet, lite synd på en sådan ikon grupp. Men är man hardcore fan så antar jag att man har en annan mening?

För mig vart det att gå till husvagnen och dricka öl för att sedan ta mig upp till VIP området i hopp om att kunna ta farväl av så många som möjligt vilket jag lyckades halv bra med.
Kom in och fick höra en tjej ropa "Chrille!!" det visade sig vara Hanna... ni vet en av dom två tjejerna jag hängde med in till små timmarna med varje kväll för att sedan skiljas vid deras camping.
"Die Mauer" kommer alltid att påminna om er. Tack igen Emma & Hanna.

Även tack till killen som gav mig JD flaggan, Lucky Strike tjejerna, Italienarna och dom Norska tjejerna.
Har jag glömt någon? Hoppas inte det för dig kommer jag säkert i håg också. ;)

Efter som jag visste att vi skulle åka hem tidigt dagen där på så var jag inte lång stund där utan likt en superhjälte försvann jag in i nattens mörker.

Åter igen så vill jag påminna om att videos kommer att komma upp här på bloggen så det är bara att hänga på låset eller följa min blogg via Bloglovin så missar du inget.

För dig som sitter och undrar över Cannibal Corpse så gick jag förbi dom på vägen hem men tyvärr har dom aldrig varit min kopp av te och inte heller nu live.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse

Haha grejen e att jag lyssnar till vanadesse men jag hörde nog inte dig bara :D kul iaf :d o så fick du träffa Johanna me.

2012-06-15 @ 23:11:51
Postat av: ztizze

Jag är sjukt avundsjuk när allt kommer omkring... jag missar ALLTID srf :(

2012-06-18 @ 16:08:29
URL: http://ztizze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn