src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Attera Orbis Terrarum...

Efter som jag nyss fick nyhetsbrev från Dark Funeral så tänkte jag dela med mej av det och kanske på så viss öka deras försäljning lite??

"Attera Orbis Terrarum II-South American Tour"
"Free with ANY order from Diaboliswear"



(Så ser T-shirten ut)

Länk till Diaboliswear
Och sedan kan man tydligen gå med  Diaboliswear Myspace oxå.

Kan passa på och tipsa om "Upcoming Shows for Dark Funeral"

May 29 2009 9:00 PMKarlstad, SENojesfabriken Tickets
Jul 9 2009 10:15 PMKilafors, SERockweekend Tickets
Jul 24 2009 8:00 PMMurcia, ESLorca Rock Tickets
Jul 25 2009 8:00 PMOstrava, CZUnholy Fest Tickets
Aug 7 2009 8:00 PMJaromer, CZBrutal Assault Festival Tickets
Aug 8 2009 8:00 PMBad Berka, DEParty San Open Air Tickets

Så nu är det bara länkta och se fram i mot den där nya skivan oxå som tar såååååååån tid :/
Blir nog att köpa den via deras hemsida då i förhand och hoppas att man får den signerad igen :D

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Vidar

jo det förstod jaf med, men jag förstod inte vad det hade med nåt o göra. ;)

2009-04-23 @ 21:03:40
URL: http://dartvidar.blogg.se/
Postat av: Vidar

hmm.. du vet väl vem du pratar med? (Matte, Muttes lillebror - numera vidar.)

2009-04-23 @ 21:18:33
URL: http://dartvidar.blogg.se/
Postat av: Vidar

självklart :) gör det :D själv har jag inte lärt mig sånt där, brorsan får hjälpa mig nån dag :P :)

2009-04-23 @ 21:32:21
URL: http://dartvidar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn