src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Black In Mind...

Som jag misstänkte så måste det varit nått fel igår när jag låg som nr. 1 på Topblogarea men som tur var så han jag iaf ta screen shot för att visa er att jag inte bara sitter här och hittar på :D
Roligt att få vara nr 1 ngn gång iaf...

"I'm lookin' out for number one / number one"

Igår vart det rätt sent oxå då det var poker,msn och musik som gällde, tyvärr kan man säga att jag spelade som en påse nötter.
Det enda spelet jag är nöjd med är det sista bordet jag spela för då kom jag som 8 av 45 dock var det surt att plats 7 och uppåt gav pengar men så är de ibland.

Kom och tänka på oxå att jag var äckligt glad i går, hela dagen faktiskt, måste vara att jag är rätt nöjd me livet nu och att jag hade en toppen dag igår och självklart att de börjar närma sej jobb nu mer och mer.

"You could find a way to ease my passion
You listen to the blood flow in my veins
You hear the teaching of the wind
Tell her why Im alive within
I cant find the words
My mind is dead
Its better by you better than me
"

Blir lite irreterad på Blogtoplist som jag är reggad på för när jag ska lägga till min banner där så står det "Vi tar bara imot banners som är 468 X 60 Pixels" sist jag kolla min banner så höll den måtten iaf?!
Dock maila jag dem i går + i dag men inget svar än.
djävligt dålig stil!!!!

Idag får ni hela tre låtar som musik tips: No Vacancy - Fight (Är med ibland annat School Of Rock),Dozer - Captain Spaceheart och den sista vet jag inte om man kan kalla låt men den är fan i mej så cool
Motörhead - Serial Killer.

"I am immortal, I have inside me blood of kings - yeah - yeah
I have no rival, no man can be my equal
Take me to the future of you all
"

Idag har jag faktiskt ingen anning om vad vi ska hitta på men av erfarenhet så vet jag att sånt löser sej alltid, ska städa undan lite iaf plus att jag ska nog panta oxå.
Sånt behövs ibland.

Tänkte tipsa om detta jag hittade oxå: The Outbreak
"What would you do? This interactive horror film allows viewers to make their own decision to live or die. Make the right choice"

Ska själv testa det nu hade jag tänkt :D

Winamp Is Playing: Savatage - Exit Music <01:56 OF 03:09> \m/ Heavy Metal All Night \m/

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Länken gick till en karaktär i Planet Terror??

2009-04-10 @ 09:45:50
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Majje (som inte kommer på nåt bra bloggnamn)

Vad e det för jobb/praktik du har på G? Kul för dej iaf! :) Good luck!

2009-04-10 @ 17:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn