src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Blue Collar Man...

"Make me an offer that i can't refuse
Make me respectable, man
This is my last time in the unemployment line
So like it or not i'll take those

Long nights, impossible odds
"

Precis så kan man väl säga att det är nu... Arbets intervjun var mer en visa runt och detta ska göras så du vet...
Så nu verkar det som så att jag ska börja på ca 1 mån praktik å plocka A-kassa för att se om allt "funkar" sedan gå över till en tillsvidare anställning.
När jag börjar märkts troligen i veckan som kommer då AF + Arbetsgivaren ska skriva papper hit å dit.
Så man kan säga att jag står med  en fot i Arbetslöshet och en i Jobb... Hur allt blir/löser sej kommer jag då oxå få veta inom kort.
Dock känns detta som ett otroligt brejk...
Lovar att hålla er underrättade så klart...

Igår han jag allså med "intervjun" å sen vart de direkt efter den dra till min vän för kaffe och så klart umgås, vi kom oxå då fram till att vi borde ses oftare så det ska vi jobba på lite nu får man hoppas :D
Dock var kaffe ingen bra ide för mej, slängde i mej två koppar.
Senare vart jag skit illamående hela dagen men det "kom inget" och jag har fan inte riktigt alla värden i kroppen än känns det som, känns ungefär som en sön/mån då man festat i två dagar eller liknande iaf.
Halv otäckt är det iaf så nu skriver jag under kontraktet att "Chrille ska inte dricka kaffe igen"

Nä nu får det räcka för jag orkar inte vara så seriös längre, men jag hoppas denna info räcker för er så länge och så återkommer jag längre fram...

Hoppas det blir en kul kväll på The Crash för er som ska dit, personligen fick jag annat att "syssla" med...
Hälsa H.E.A.T från mej iaf...

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag trodde inte du drack kaffe alls. Lätt illamående blir jag med nu nästan av bara blotta tanken på kaffe. Jag som drack 10 koppar om dan förut hehe

2009-04-04 @ 10:54:48
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag ska inte dit. Robin är hemma denna helg. Ska mer rikta in mig på medlemsfesten och nästa Crash :)

2009-04-04 @ 11:17:23
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn