src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Breaking Down The Borders...

Tänkte börja med att berätta att som ni alla vet är jag trött på Comhems hoppiga internet.
tänkt att byta men inte tagit tummen ur som de så fint heter, min plan var att byta till Telia men efter denna Artikel kanske man får tänka om lite?
Gillar när företag inte är rädda att protestera mot "sjuka" saker så varför inte då stödja dem oxå?
"Telekomoperatören Tele 2 tänker följa internetoperatören Bahnhofs exempel och förstöra alla användaruppgifter som kan begäras ut enligt Ipredlagen"

Den andra grejen jag ska tipsa om är att det är Dax för Sverige igen att spela hockey, denna gång mot Lettland.
Ska bli kul och se om det blir "Lättland" vi möter...
TV6 20:00 - 23:00 är det Hockey VM så är det :D

"Mortui te salutant
Mortui te salutant

In days gone by - the Chinese man
As wise as he was old
Did formulate the concentrate
The world would now explode"

Dagens musik tips blir: Yngwie Malmsteen - Dream On, ja DIO  gör även denna låt men för engångs skull är Covern bättre, kan bero på Yngwie Malmsteen gitarr spelande?? (Ja jag vet att du "Rikki" tycker han är gud, nu borde du bli gald av detta tips?)
Öppnings raderna är klockrena oxå:

"Every time that i look in the mirror
All these lines in my face gettin' clearer
The past is gone
It went by like dust to dawn
Isn't that the way?
Everybody's got their dues in life to pay
"

Matlagningsdax... Ja jag storm trivs med mitt liv nu fall nu undrar, can hardly wait for the weekend :D

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Jo, spindel bland bananerna har hänt här med. Men de dör oftast innan de kommer hit. Men för några år sen vill jag minnas att det hittades en bananspindel här i Norrköping. Den som hittade den föste in den i en burk. Det visade sig att den är skitgiftig och agressiv, men kylan här hade gjort den slö som tur var.

2009-04-27 @ 18:24:05
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Nja, det räcker som det är nu. Dessutom är ju den fågelätande spindeln inte samma tema direkt. Den skulle mer passa ihop med ett par youtubevideor jag såg igår, en sköldpadda som äter en duva och en Pelikan som försöker äta upp en fiskmås.

2009-04-27 @ 20:34:56
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Precis gjort :)

2009-04-27 @ 21:10:55
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Leena



Med skadorna som nu Tre Kronor har så ser det ju liiite mörkt ut. :(

Hoppas inte Liv blir borta ngn längre tid, samt att de borde passa på att anmäla "Monstret Gustavsson".

Sen hoppas jag som fan att Murray får anlända till VM med. (GO MURRAY! s)

Bara hoppas att Tre Kronor lyckas ta sej en bra bit på vägen nu trots detta...

2009-04-28 @ 11:56:39
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: Rikki

haha, ja nu blev jag glad! Alaas vår härlige gitarrhjälte: Yngwie Malmsteen. aaaah.

2009-04-29 @ 18:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn