src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Cold War Survivor...

Fy fan vilken dag...
Började väl med att jag sov grymt dåligt i natt och låg halvsovande säkert i flera timmar och bara undrade när klockan skulle ringa typ.
Sen har hela dagen gått i det tecknet ungefär så förstår ni nog.

Ja i går vart det iaf som sagt Söndagsparty med Filip och Fredrik jag missa lite av början då jag råkat somna i soffan en sväng.
Men i det hela taget tyckte jag absolut att det var bland dom sämsta programen med dem faktikt.
Premiär nerver eller va de nu var? Ska väl se de ngn gång till bara för att kolla om så var fallet.
Marilyn Manson var där som gäst oxå, vilket jag såg fram i mot att se då han verkar vara en bright kille.
Men Filip och Fredrik  tappar helt bort sej enligt mej och det enda som uppmärksammas är att han haft sex i logen och att han är full.
Lovar att det finns/fanns bättre saker att diskutera med en sån kille som Marilyn Manson.
(Källa)

"Would you open the door
Son I know the way
Soon the flickering light
Will grow
Lieave it to me now
Unchained
Unchained
Would you open the door
Enter the here and now
A new horizon
You'll rise you'll fall
And learn to live
Keep the faith - keep the pace
"

Dagens musik tips blir lite annorlunda för att vara mej kanske men jag kom på den låten igår faktiskt.
The Hives - Idiot Walk Idiot, det är en riktigt svänging låt.
hemsidan deras kan ni som vanligft kolla in :D

"See the idiot walk
See the idiot talk
See the idiot chalk up his name on the blackboard
See the robot walk
See the robot talk
See the robot write up his name on the ballot
They say this is all I need to get by
The truth is baby it's a lie
"

Satt i en diskution med en polare på nätet för en tid sen och vi diskuterade lite allt möjligt, men det jag reagera på och tänkte skriva om är när han slänger ur sej att Brave New World är Iron Maidens bästa platta.
Han försvarar det med att det är den enda skiva som håller hög kvalite genom alla låtar.
Nått jag inte håller med om då jag är mer av den gammla skolan och albumen.
Ta t.ex låten Stange World från albumet Iron Maiden.
Underbar och här är alla låtar lika bra rakt igenom precis som på Killers plattan.
Paul Di'Anno på sång under denna tiden oxå, synd att han bara fick va med på de två plattorna innan han vart kickad, hade vart skoj och få höra mer av han under den tiden tycker jag.
Dock kommer juh frälsaren Bruce Dickinson och tar över sångar jobbet.
The Number Of The Beast och alla plattor fram till Fear Of The Dark är fan minst tusen gånger bättre än Brave New World (Och då kommer bara Fear Of The Dark undan med en hårsmån enligt mej)
Dock gillar jag låten Brave New World.
Dock måste jag säga att det är skönt att alla tycker lite olika här i världen, annars tror jag att de vore för trist att leva i den :D

"Wilderness house of pain, makes no sense of it all
Close this mind dull this brain, messiah before his fall
What you see is not real, those who know will not tell
All is lost sold your souls to this brave new world!
"

Fått en del frågor om mitt jobb och så vidare.
1. Det går bra och jag har redan kommit in i det och jag trivs!
2. Tänker inte avslöja vart det är via nätet, du som känner mej IRL får självklart reda på det.

Fått en del frågor om den där tjejen som jag lyckades stanna å snacka osv med.
1. Ringde i Lördags lite senare kom jag på utan framgång, samma i går + ett sms.
gör några till försök innan jag "ger upp".
2. tyvärr har jag inget kort på henne som jag kan lägga ut.

Nä nu ska jag slappa...

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Filip & Fredrik är väl aldrig bra=P, de är riktigt jävla jobbiga faktiskt...

2009-04-21 @ 13:03:29
URL: http://alfa.blogg.se/
Postat av: Rikki

Brave New Word? nä, tacka vet jag piece of mind

2009-04-21 @ 15:09:09
Postat av: Miscela

SV: Det tror jag nog... med tanke på att de fått över 20000 nya medlemmar sedan i fredags så... ;)

2009-04-21 @ 15:48:38
URL: http://miscela.blogg.se/
Postat av: Rebecca

neeej fyfan!! ÄLSKA BAAAJEN!!!

2009-04-21 @ 17:59:21
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn