src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Downright Dominate...

 
Glad Påsk!!

Efter som det är påsk nu så vill jag passa på och önska alla mina läsare Glad Påsk.
Vi ska som sagt ut på lite påskmiddagar osv här nu under påsken så de blir skoj.

Idag har Kevin och jag varit på en liten turne då jag var tvungen att åka ut till mitt nya jobb för att skriva på ett papper som vi sedan åkte in å lämnade på AF var lite skojigt och Kevin charma allt och alla som vanligt :D

Läste oxå på Ellas blogg att Lucky Luke tydligen fyllde år den 2009-04-08   så efter som man är ett fan av han så säger vi grattis så klart, kanske nått för Den Lekande Människan att blogga mera om??



Läste oxå om detta: "En okänd bedragare har förskringat Kurt Cobains miljardarv" och det vore väl nått för Micke att blogga mer om tycker jag! :D

Varför jag inte gör det själv?
Hade tänkt att blogga om lite annat så jag lämnar där med över bollen till dem om dessa ämnen, tror dessutom att de klarar av det bättre än mej!!

Tror inte heller att ngn missat att FBK nu tagit SM-Guld i hockey nu oxå?
Så grattis till dom då!



"The light is always shining, but you swear that it's gone black,
The tide is always turning, but you're never looking back,
If I didn't know better I'd say times were pretty bad,
Because Rusty Angels they can't fly,
Rusty Angels gonna die, yeah,
Rusty Angels they can't fly,
Rusty Angels gonna die, gonna die.
"

Dagens musik tips blir låten: Black Sabbath - Rusty Angels från albumet Forbidden, detta är en förbaskat bra låt måste jag säga. Kul att höra Tony Martin på sång där oxå. Ta en titt på hemsidan oxå.



Idag är det tråk väder som vanligt känns det som , tack och lov att man fick några fina dagar iaf.
Så det blir hemma mys med film/tv hade jag tänkt.
Blir bra det där tror jag :D

Såg oxå nyss att jag låg etta på
Topblogarea det måste väl endå vara för bra för att vara sant?
bild bevis finns dock:



Skoj skoj!!

Vill du lära dej göra polarid bilder?
Kolla in Mitt "intressanta" Liv för utförlig beskrivning!!
Jag fuska lite dock :D



Myspys dax....

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Hmm, får spåna lite på det. Den lilla artikeln sa ju egentligen rätt mycket.

2009-04-09 @ 14:49:08
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Kul med Lucky Luke, han som drar snabbare än sin egen skugga - ungefär lika kvickt som jag drar från jobbet en fredag eftermiddag =)

2009-04-10 @ 22:00:00
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn