src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Handing Out Bullets...(Part II)...

Kom på nu att jag glömde nämna att jag bet mej rätt hård i läppen idag i lunch rummet för att inte säga saker som kanske inte "passar" in...

En värmer fisk i micron och en kommenterar :"Mmm, vad det luktar gott är nästan så man blir sugen"
Nästa kommentar kommer om en annan som käkar fisk "Åh, jaha den där hade skinnet kvar på?"

ja det är säkert bara jag som är lite bäng i huvudet men jag bjuder på den isf. ;)

Kom på oxå att jag blogga för en tid sedan om mina snus vanor.
Vart själv lite chockad och undrade vart allt snus var i dosan som jag köpte igår!!!
(Se själva så kanske ni förstår?)



Nä nu ska jag laga mat och slappa...

Cheers!!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym for ever

Sluta snusa, jag slutade att roka.

2009-04-15 @ 22:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn