src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Have You Ever Seen The Rain...

Så då var man hemma efter första arbets dagen, gick bra att gå upp tidigt det enda var att jag fick lite halv dåligt samvete av att väcka en söt sovande Kevin, men så är de juh.
Efter lite korv stoppning av info osv så börja jag lära mej lite rutiner och processer så dagen flöt på bra, tror inte det kommer blir några problem att få bra koll och rutin om man nu dömmer efter denna dag men jag tar det lungt och i min takt och frågar gärna två gånger än ingen.
Nu sitter Kevin i soffan framför barn kanalen och sover, stackaren, vart en lång dag för han juh.
Låter han vara ett litet tag då jag snart ska väcka han för lite mat och gos.

Jag mår som vanligt så där bra som alltid...
Inte så mycke mer att tillägga där heller utan det flyter på kan man säga.

Dagens musik tips blir gruppen Britny Fox, dom lirar hedlig hårdrock som den bör vara.
Här kan du bara ta i stort sätt vilken skiva som helt faktiskt och njuta (förhoppningviss)
Men jag ska väl nämna några bara för att: Boys In Heat,Springhead Motorshark,Standing In The Shadows.

Ja det blir ett kort krystat inlägg idag för jag är lite seg i skallen efter denna dag och sedan så kurrar magen lite oxå faktiskt!!

Lovar att försöka bättra mej lite framöver iaf :D

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Danne och Linnéa ska ha förfest, så jag drar dit :) Du kan säkert dyka med

2009-04-15 @ 17:38:23
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Jo, det såg skoj ut, fast lite överambitiöst just nu faktiskt. Men kanske nåt att testa nån annan gång när man har tid. Det verkar ju väldigt tidskrävande.

2009-04-15 @ 18:58:59
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Passar mig lika bra som många andra grejer man kan göra :) Det där är nog en grej man skulle kunna göra till jul med typ, fast jag måste ha en äggform först då med.

2009-04-15 @ 19:39:48
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn