src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hero In A Dream...

Idag mina kära läsare är det dax för mej att visa er lite av mina samlingar som jag utlovat.
(Bara massa reklam prylar typ)
Hoppas på massa feedback och kommentarer nu oxå :D

Vi börjar lätt med att visa mina två samlingar jag har i en helhet för att sedan gå in på en av dem lite mer i detalj så att säga.
Först ut blir mina två stora samlingar.
The Simpsons samlingen och min Glas samling

  

Den blå Chevrolet Bel Air 1957 är Kevins som han fått av sin Morfar (En av mina absoluta favorit bilar).
Annars ser ni på den bilden min Simpsons samling som består av: Ett öl glas, En Keps,Shot glas, Simpsons figurer, Två whiskey glas, En kapsyl öppnare som låter (Mmmm....Beer), En mugg, En spegel och slutligen massa vykort.
Denna samling har faktiskt inte växt på länge men planer finns självklart på att ut öka den.
Problemet som ni ser kanske blir dock att skåpet inte kommer räcka till men det får vi ta tag i då :D

Sen är det då dax för min Öl-Glas samling.
Här blir det för jobbigt att gå in på vad den innehåller utan jag återkommer med lite närbilder på "Guld griparna".

Dyrgriparna 
 
En gammal klassiker
 
Vill du ha en Whiskey?
 
Fire And Death!
 


Underlägg
 
Rymmer 2 liter
 

Vill du ha en (D)Jävel?

Tänkte orda lite om sista bilden oxå.
Vill att ni ska lägga märke till svärdet som jag brukar ta fram då och då och fråga "Ska vi fäktas?"
Glasen är bra coola oxå måste jag säga...
Annars är de lite drink pinnar och andra fina minnen.

 

Min "Öl-Karaff" (Heter det så??), minns att jag såg den för as länge sedan när jag skulle gå hem från krogen och tyckte det var onödigt att den skulle stå där ute i kylan alldeles ensam, så jag tog hand om den.
Ni kanske undrar vad det är för papper som ligger i?? Det är nämligen min Autograf samling.
I den ligger oxå lite plektrum och ngn pin om jag minns rätt.
Det mesta tror jag faktiskt att jag fått av grupper som gästat The Crash.

Nu tänkte jag avsluta med min fina Jack Daniels samling.

 

Den innehåller: Ett vykort,En mugg,Ett Glas,En kortlek och ett armsvettband.
(Sen har jag en del tomflaskor här hemma oxå) (Hoppas på att den ska växa mer)

Så nu finns det bara EN samling kvar... Men den väntar jag lite med i hopp om att den kanske ska växa.
Men den kanske kommer med ngn gång i framtiden.

"We stop at nothing, even for barbed-wire
We struck a match & set the world on fire
& if we tried, we couldn't get much higher, now

Everyone around the NATION, raise your glasses, raise your glasses
Standing proud cause we're the champions, raise your glasses, raise your
glasses
"

Nyss ringde grannen på och frågade om jag ville köpa en stock snus för 240:- självklart tackade jag ja till det.
Dock hade jag inte cash till det nu men det gick bra endå, snacka om att det är bra med grannar ibland.

Gjorde en sån där "Name Analyser" på Facebook oxå, självklart gjorde jag det med mitt "Nickname"
Här är resultatet iaf.



Dagensmusik tips får bli en enkel låt: Candysuck - Molotov Cocktail Party fan nu kom jag på en till: Big Fish - Vandringsvisa I De Krossade Skallarnas Tid, detta är då iaf två über bra punk låtar som får en att le från öra till öra.

"I can never be sure
But I think is the only way I wanna to go
Time after time after time
Oh we try to make them understand
That no means no means no means no means
Throwing a Molotov Cocktail Molotov Cocktail Molotov Cocktail Party
Throwing a Molotov Cocktail Molotov Cocktail Molotov Cocktail Party
Throwing a Molotov Cocktail Molotov Cocktail Molotov Cocktail Party
Throwing a...
"


(Candysuck)

Nä nu ska jag käka frulle och sen blir det ut och busa med Kevin i det fina vår vädret...

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: Micke

Imponerande samlingar :)

2009-04-25 @ 10:29:37
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja du... bra fråga.. har ingen aning.. men jag ska snacka med pappa iaf..



det jag vet är att det e Windows vista home basic i, 80 GB hårddisk, 1,0 GB ramminne, 1,6 GHz



typ.. men det kanske va det du ville veta :) Ingen monsterburk, men den funkar..

2009-04-25 @ 11:48:44
URL: http://chokladegott.blogg.se/
Postat av: Rikki

Trevligt! Jack Daniels är gott och trevligt! Men jag ser inge Jim Beam vilken är min favorit. Men Jack är ju en trevlig kille han med :)

2009-04-25 @ 13:00:19
Postat av: Sandra

eeeh det va en bra fråga... måste prata med pappa om det.. eller så kanske jensa kan det, men han e inte hemma nu..



pris.. 1500 kr hade jag tänkt.. men det e bara hårddisken då.. eller asså ingen skärm eller nått.. för den ja har själv e lånad :D

2009-04-25 @ 13:46:32
URL: http://chokladegott.blogg.se/
Postat av: Sandra

detta är det jag fick fram



processor : AMD Sempron (tm) Processor 3000+



grafikkort: Radeon X1300 Series (Microsoft Corporation - WDDM)



Ingen aning om jag har kollat rätt dock.. moderkortet har ja ingen aning om hur man ser..

2009-04-25 @ 14:05:30
URL: http://chokladegott.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Respect!

Å vad snyggt du förvarar prylarna! Själv har jag en förmåga att ha de flesta prylarna nerpackade.

Simspons - coolt! Tuborgburken har jag också - som du säger, en klassiker!

2009-04-26 @ 01:05:55
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn