src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Cant Help Myself...

Ja det var ingen rolig hockey match igår, inte nog att Lettland vann efter straffar så fick vi en hel del skador på köpet.
Tobias Enström åkte på en ful tackling... "Chockbeskedet - fraktur i ansiktet efter tackling mot sargen
Ja nu får vi hoppas att det går framåt endå för Sverige, det talas oxå om att Douglas Murray förstärka truppen
Dock verkar Bengt-Åke Gustafsson tycka annat "Douglas Murray är inte aktuell just nu"
Det är en kille jag skulle vilja se på isen...

Nu över till nått helt annat... "Han kallas Norges mest hatade man"
Nu snackar jag då om : Gorgoroths exsångare Gaahl
"Gorgoroth är kanske inte det mest hyllade bandet i black metal-genren, men de är tveklöst det mest fruktade och kontroversiella"

"Gorgoroth har släppt totalt åtta studioalbum och består i dag av Pest (sång), Infernus (gitarr), Tormentor (gitarr), Frank Watkins (bas) och Tomas Asklund (trummor)."

Dokumentären "True Norwegian Black Metalblir absolut nått jag ska se den visas så klart här. (Sidan kunde inte hittas) "Trotts länk från artikeln"

Ja,ja... Ni får kolla länkar osv så fattar ni mer om detta.
Lite komiskt tycker ja endå.
Allså för en annan som är "lite mer insatt".



En annan nyhet jag läste om är tydligen att GM ska skrota klassiska Pontiac, fan en av mina favorit bilar är juh en pontiac. (Källa)
"President Obama och hans regering har ansett att den rekonstruktionsplan som tidigare har lagts fram av GM inte varit tillräckligt ambitiös"

"Det är omfattande åtgärder som ska vidtas, och mest iögonfallande är att Pontiac läggs ned"



Synd på en sån fin bild, se själva...


1976 Pontiac Firebird Trans Am 
 
1968 Pontiac GTO

Nu över till dagens musik tips: Keel - Because The Night, detta är en underbar låt, kommer ihåg den som den var i går, minns oxå att jag tänkte på den men inte kom på vilken grupp det var eller var låten heter så jag chansade på Kiss (Låter satan så likt) Kan dra paraleller med låten Tears Are Falling med Kiss.
Iaf så frågade jag Rikki (Vill jag iaf minnas) som så klart kunde svaret.
(Skönt med lika musik skadade polare som en annan ibland)
Keel är en kult grupp iaf, men endå känns det som jag inte hört så mycket mer med dem men vem vet? ska utfroska i ämnen så klart.
Wikipedia har bra info om bandet då jag inte hittade ngn bra hemsida, lite mer info går dock att hitta här om albumen.
Detta är hur eller hur en perfekt hångel och mys låt så ni vet :D

"Come on now, try and understand
The way I feel under your command
Take my hand, as the sun descends
They can't hurt you now can't hurt you now, can't hurt you now

Because the night belongs to lovers
Because the night belongs to us
Because the night belongs to lovers
Because the night belongs to us
"

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn