src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I'm Doin Fine, Crazy Man...

Så då var det Måndag och ny vecka, ska bli spännande när man får svar på alla dessa frågor jag har nu bara, men de löser sej.
Vill att det ska dra igång så fort som möjligt så klart men tar det med ro endå som alltid...
Är ju lugn och fin så sett som människa, ingen ide att hetsa upp sej i onödan.

Igår var en trevlig kväll måste jag säga för det vart Film hos Ella som vi bestämde.
Sen vart det en skön natt promenad hem för mej och på vägen hem passa jag faktiskt på att njuta av kvällen och det lagom ljumma vädret, kanske man borde ta en promenad så där oftare?

"Pride taken, skull's breaking
I'll hurt you that's for sure
You want it, I need it
Here comes another one
Pride taken, skull's breaking
I hurt you even more
You want it, I need it
Here comes another one
"

Känns inte som jag har så mycket att skriva om då det faktiskt inte händer så mycket mer nu i mitt liv...
Det mesta är liksom rapporterat...

Satt bara och funderade på när jag ska ta i mitt serie maraton tittande?
Har lite annat jag tänkte titta på oxå, kanske lika bra och passa på nu medans man är A-lös?
Fast å andra sidan kan det oxå vänta...

"Here I stand at the crossroads edge,
afraid to reach out for eternity.
One step, when I look down,
I see someone else not me.

Looking back and I see
someone else.
"

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn