src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Puttin' On The Ritz...

Känner att detta får bli ett snabb inlägg så kanske jag uppdaterar mer under dagen.
Igår fick jag nog av att sitta hemma så då drog jag till parken för möte Ella och hennes polare plus at tde hade sina kids med sej oxå.
Det var lika skoj som alltid att ses faktiskt.
Framförallt att få göra nått istället för att bara sitta hemma och uggla...

Idag verkar de vara fint väder så jag får se va jag ska hitta på oxå för idag kommer min solstråle hem och ska vara här i påsk hos mej, känns underbart faktiskt...

Annars mår jag kalas bra...
Händer grejor och det är skönt, livet rullar på, lite mer än jag är van med kanske men det är bara för jag tar tag i saker och ting och ser till att hitta på saker.
Äntligen kanske jag börjar vakna till liv??

--= UPDATE =--
Då var man hemma då efter att hämtat Kevin på dagis, ringde och kolla runt så nu vet jag allt som jag undrade över, pappers påskrift och jobbklädes grejs osv så nu kan jag slappna av bara och ägna mej åt påsken.
Ska dock kolla upp när bussen går och lösa ett månadskort men det kan man kolla på nätet men jag vet på ett ungefär när bussen osv går efter som jag åkt med den förr.
Sånt löser sej alltid :D

Är inget vidare fint väder här heller tyvärr så vi kommer nog sitta inne resten av dagen och bara mysa och umgås.
Sen blir de väl kanske att vi åker på lite turne för påsk middagar osv oxå, ska bli skoj och skönt.

Dagens musik tip blir att ni får kolla up pden über bra låten med Twisted Sister - Heroes Are Hard to Find och medans ni endå kollar in den så kan ni kolla in låten Blastin' Fast And Loud oxå, två lite mindre kända låtar med dem som är fan i mej så jävla bra!!!
Dom kan sina grejor dom :D
en hemsida har dom oxå.

"Some things in life you got to choose
Like are you born to win or are you born to lose
You've got one chance, don't let it go
Let total combination be your final core
"

Nä nu ä det mat dax...


Nä, jag får återkomma eller inte, annars får ni nöja er med detta inlägg :D

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

Twisted Sister såg jag faktiskt härom året i Solnahallen. De var sköna!

Easy Action var förband - har du bloggat om dem?

2009-04-08 @ 22:34:49
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn