src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Rim Of Hell...

Känns som jag absolut inte har nått att skriva om faktiskt... Blogg torka...

Dagenmusik tips: Dire Straits - Money For Nothing, Dire Straits är en hedlig gammal grupp å just denna låt är kanon, tänk om de vore så enkelt??

"Now look at them yo-yos thats the way you do it
You play the guitar on the mtv
That aint workin thats the way you do it
Money for nothin and chicks for free
Now that aint workin thats the way you do it
Lemme tell ya them guys aint dumb
Maybe get a blister on your little finger
Maybe get a blister on your thumb
"

Låter Wikipedia berätta mer om dem.

Imorgon smäller det, GUD va skönt de ska bli...
Trevlig Valborg på er oxå....
Kungen fyller år oxå så ni inte glömmer det!!

Nä jag lämnar er med detta tråkiga inlägg...

Hoppas ni gilla de videos jag la upp igår och inlägget...

Matdax (Hungrar snart ihjäl)

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn