src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Running Free...

 

Ni borde inte läsa om detta då jag var hos en polare igår och drack öl och snacka skit men jag skyller genast på honom då det var han som börja och slå upp ett poker program... med ursäkten "OJ,hade jag det här öppet jag visste inte att jag hade reggat mej här, och jag som tänkte att vi skulle sitta å snacka skit" (Härligt att höra och jag hacka på så klart)
Hur som helst så gick det som ni förstår bra för mej...
Av 5918 spelare så kom jag på 526:e plats och det gav $0,40
Minns oxå en av min "Life savers" på vägen: Dealer: Spel #27198115913: Grimgoth vinner potten (6100) med stege, tia till ess (Eller så var det bara så enkelt att det var en skön hand)
Statistiken då? sitter ni säkert och undrar!!
Lugn i stormen den kommer....här...



"I'm losing myself in you
and trying to get back to me.
But I'm so far away, I'm losing myself.
"

När jag gick förbi ytterdörren upptäckte jag att jag igen fått en NT (Norrköpings Tidningar) i brevlådan.
Testa på dom för länge sen i en gratis månad och sedan dess har den dykt upp efter lite då å då trotts att jag sagt upp det för länge sen.
Så jag gjorde som jag alltid brukar göra med den, allså förflyttar jag den från brevlådan till pappers insamlingen här hemma. (Vem sa att gratis är gott?)



Vi (Polaren och jag som jag berätta om tidigare) var ut till en liten pub här i närheten och jag fick hur som helst med mej ett glas med mej hem med öl... Staropramen står det på det oxå så det kommer jag ställa in sen i min öl-glas samling.
(Ja jag samlar lite på olika prylar hit och dit) (Kanske jag borde visa er mina små samlingar?)
Oftas är det sånt som man rammlar över kan man säga lite då å då...hihi...
(Gratis ÄR gott)



"I love rock n' roll
So put another dime in the jukebox, baby
I love rock n' roll
So come an' take your time an' dance with me
"


 

Idag är det även The Crash medlems fest och det ska bli skoj som satan å träffa alla är ju inte så ofta och jag skriver allså under på det Micke skriver i sin blogg om detta ämne...

"My precious gold has turned to rust
And my former victory to bitter loss
Forgotten by the black and by the white
In an unholy alliance
"

Igår bloggade jag om The Jolly Roger som alla minns?!!
Hitta iaf en sån på nätet som jag lätt ska köpa i framtiden så den kan komplitera den lilla jag redan har på mitt hall bord...
Den nya ska dock hänga i Vardags rummet på väggen
Kolla här så förstår du vad jag yrar om (Perfekt att den var likadan som den jag har i hallen oxå)
150 x 90cm känns som bra mått oxå...

Just ja... Running Wild som jag oxå blogga om igår ska tydligen göra sin sista spelning på Wacken enligt Mickes Blogg igen...

"A rising, bleak dawn
A permanent sunset
On the human condition
A boot perpetually treads
"

---=UPDATE=---
Dagens musik tips höll jag på att glömma...
gör det enkelt för mej idag och tar: Europe - The Final Countdown, frågar du mej om 80-talet blir svaret kanske just den låten :D
Kolla in deras hemsida oxå...

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Miscela

SV: Ja, jag läste det! Dags att visa att vi lever i en demokrati!

2009-04-18 @ 14:17:28
URL: http://miscela.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Ja! Det är klart du ska visa upp dina samlingar! Jag brukar visa någon Tintin-pryl, superhjälte-figur eller James Bond-grej emellanåt.



Kul med Jolly Roger-flagga - jag har en liten rackare som jag brukar hissa i aktern på motorbåten.

2009-04-18 @ 22:38:53
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn