src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Forbidden Words...

jaha då var den tredje dagen på jobbet avklarad, inga större problem idag heller måste jag säga...
I morgon får jag lite "sov morgon" oxå då jag ska åka me en kille i hans bil, köttit!!

"All the suffering and heartache, all the graves and broken bones
For buried there a testament to the evil of a queen
A misery that spread across a weak and stricken land
The crimson birth that swamped the earth in dark and deadly dreams
And all mankind did bow beneath the power of her hand
"

Tok somna i soffan igår oxå, tur att jag vaknade lite senare på kvällen/natten för jag hade inte ställt klockans alarm...
Idag ska jag det fall att samma grej händer idag...
17:55 Tjeckien-Sverige i Hockey oxå så de blir de till och se faktiskt...
Derför blir det kort inlägg oxå!

Dagen musik tips blir bara en låt då: Disturbed - Want, svänger rätt bra den låten och gruppen förövrigt med så klart...
en hemsida har dom oxå som du kan kolla in om intresse finnes :D

"I heard a cold advice: pick on someone your own size
And that leaves you, and rules out me.. 'Coz it's a kick in the head
Hey, everybody said, I didn't turn the other cheek
You think I'm weird. How weird are you?
Do you get tired when people stare?? Hey, I know, I do...
It's the way life is right now - I get up at dawn; I fall down at night
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

Kul att det rullar på med jobbet - och hoppas det rullar in lite kulor också... om inte på jobbet, så kanske på pokern... :-)

2009-04-16 @ 23:11:02
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Emma

Åh nej!är du en sån där som gillar sport på tv...=P det trodde jag faktiskt inte men men=)kram/Em

2009-04-17 @ 13:11:32
URL: http://alfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn