src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Demon In Your Mind...

Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!
(Testar om det funkar igen då)

Igår hade vi lekstuga med när Sverige mötte Österrike i Hockey VM i går.
Fem poäng av Linus Omark - nu toppar han poängligan och Johan Harju var oxå sjukt bra!
7-1 vart slut resultatet... Och vi fick se en hel del snygga mål måste jag säga.
Här kan ni även se lite härliga bilder (Video) från matchen.



Läste lite om "Fildelningens fina framsida" rätt bra artikel måste jag säga.
"Var inte rädd för fildelare. De är bara vanliga människor som delar med sig"
Även detta det handlar då om lösningar till detta "problem", håller med många av dem faktiskt



(Hundratals demonstranter på Gustav Adolfs torg i Stockholm demonstrerar mot jakten på fildelare

Idag är det minst lika fint väder som det var igår så det blir mycket ute tid idag, dock får vi se vart vi styr våra steg, men Folkparken ligger dock högt i rankingen idag oxå.

Dagens musik tips får bli:  Lion's Share, de är en mycket bra grupp tycker jag som det svänger rätt bra om, fått sett dem live oxå på The Crash.
Skivan Dark Hours är den jag lyssnat mest på så det får bli den jag rekomenderar.
För mer tips och info så kolla hemsidan.

"These boots are made for walking, and that's just what they'll do
one of these days these boots are gonna walk all over you.
"

Nä nu måste jag äta och umgås me Kevin...

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Meh, sport, sport, sport, vad är detta?!=P

Hoppas ni haft en bra dag=)

2009-04-26 @ 17:25:05
URL: http://alfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn