src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

What Do You Do For Money Honey...

 

Nu undrar ni säkert vad som är på gång?
Det är väldigt enkelt... Det är så att jag spelade poker igår något som jag faktiskt tagit en paus i från, kände där att det vart för mycket och nästan ett beroende så då bestämnde jag mej för en paus, eller den skedde kanske naturligt då jag tappade lusten oxå.
Men nu är jag tillbax.
Av 6537 spelare kom jag på 593:e plats och det gav $0,30  Vilket är en bra början tycker jag efter som jag vart borta ett tag. "Still got it in my veins"
Min statistik:


"Back in black
I hit the sack
I've been too long I'm glad to be back
Yes, I'm let loose
From the noose
That's kept me hanging about
I've been looking at the sky
'Cause it's gettin' me high
Forget the hearst 'cause I never die
I got nine lives
Cat's eyes
Abusin' every one of them and running wild
"

Satt och kolla runt lite på nätet efter saker som kan gynna bloggen.
Hittade då... Blogg Registret och regga mej där, då frågade de efter en Banner adress... Kom på då att jag faktiskt inte har ngn!!
Så då gjorde jag en helt enkelt för att kunna använda där och lite andra ställen.
Tänkte då att folk oxå skulle kunna ladda ner den här oxå så klart.
Funderat länge på att ha en liten ruta till höger om sidan där lite sånt kan ligga.
Kollade in lite på Designa Din Blogg för råd och tips.
Det var inte så komplicerat som jag troddde men inget jag skulle kommit på själv dock.
Det "svåra" var att styra den dit jag ville samt att ställa in höjd och bredd.
Efter lite pillande så fick jag allt att fungera och la in texten så man kunde ladda ner min banner.
Tyckte då att det såg tomt ut med bara texten så då kom jag på att jag lika gärna kunde göra lite reklam för saker som jag använder och gillar.
Först ut då vart Jack Daniels då jag gillar deras Whiskey (är man hårdrockare så måste man nästan gilla den) plus att jag är grymt kär i alla deras coola prylar och sånt.
General var ett självklart val sen då jag snusar det och gjort det länge (Snusar nu mer än förr känns det som)
Och sist men inte minst Pokerstars då efter som jag spelar poker där.
Detta är så klart på eget initiativ då jag absolut inte får några pengar eller prylar för det hela (Önskar dock att man kunde bli sponsrad av dem).
Så nu vet ni varför jag nu har min lilla "Reklam Hörna"
Funderade dock att maila dem och tala om att man gör reklam för dem så de inte blir "arga" men jag hitta inga bra mail adresser till dem inom Europa/Sverige, så jag la ner de.

"A walk in the moonlight
A stroll through the twilight
In the land of the deeper senses
A journey without a solid ground
"

Det härliga vår vädret börjar komma mer och mer vilket är härligt.
Fick nästan lite dåligt samvete igår för jag satt hemma hela dagen medans det fina vädret var där ute.
Dock så hade jag inge ute och göra kändes det som så.
Jag är liksom inte den där killen som får för mej att sätta sej ute i gräsmattan ensam bara för att det är skönt heller så (Suprise).

Fick samtal från AF igår oxå så nu vet jag exakt när min praktik osv ska dra i gång och det känns skönt, nu i veckan ska papper skrivas på och jag ska väl hämta ut arbetskläder med osv kan jag tänka mej men förväntar mej att sånt löser sej i veckan.
Känns otrolig skönt detta...
Behöver bara kämpa lite till nu på min fattiga A-kassa för att sedan få se större och mer pengar trilla in på kontot, hoppas bara att jag lyckas med min plan jag gjort upp, blir säkert lite halv tufft i början men de ska jag nog fan klara av.
Har ju klarat av en längre tid nu som A-lös och A-kassa så... "I won´t surrender"...

Dagens musik tips blir i form av en låt: Blind Guardian - Fly hörde den igår och la märke till den då, tycker det är lite annorlunda låt för att vara Blind Guardian oxå. låten hittas på albumet A Twist In The Myth och ta gärna en titt på hemsidan oxå.

"No one ever dares to speak
It's nothing else but fantasy
It's make believe, make believe

No one ever dares to speak
It's nothing else but fantasy
But One day it all will come to life
"

Idag är heller inga planer dragena för min sysselsättning, jag tar det nog som det kommer som flickan sa...
Snart nu blir det iaf frulle för jag känner mej lite hungrig :D

. . .Grimgoth is nobody, just like you. . .

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Rikki

Jack Daniels e ju trevlig men Jim Beam e bäst ;)

2009-04-07 @ 11:57:19
Postat av: Anonym

Grattis till praktiken :)

2009-04-09 @ 18:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn