src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Blogg Kedjan...

"Hear me out let me try to explain I see what you think
But a chain is never stronger than, its weakest link

Don't be afraid, altogether we can make a change
let's all bind together, to form an unbreakable chain
"

Favoritbloggen: Zolyra - Här får vi följa en metal tjejs vardag med både vänner och nya äventyr, mest spännande är nog när hon skriver om sitt band "Between The Silence", inte blivit uppdaterad nu på ett tag och jag saknar detta lagom härliga tuggmotståndet som hon bjuder på.

3 bloggar jag följer dagligen: Följer fler än så men: Bastardo, Micke och Den Lekande Människan - Dom sistnämna har också följt mej sedan jag gav mej in i denna blogg värld själv.

Roligaste bloggen:
Spiderchick (Tack för tipset Renée)

Mest intressanta bloggen: Beror på hur man ser det men alla som jag nämner i detta inlägg. (känner att listan kan göras större än så dock)

Snyggaste bloggen: Heyli och Renée - Kolla in dom bara så ser ni själva.

Bloggen som inspirerar: Sånt Som Händer - Här får man matnyttiga tips bland mycket mer, All in the sign of heavy metal!

Bloggen som uppmanar/triggar till diskussion: Tveklöst Bastardo, han bjuder ständigt upp till dans och vi måste bara tacka ja.

Bloggen som borde få mer uppmärksamhet: MickeSånt Som Händer och Den Lekande Människan - Av den enkla anledningen att det är bra bloggar som dessutom är skrivna av killar, sist men inte minst Grimgoth som är min egen, Vem tycker inte sin egen blogg behöver mer uppmärksamhet liksom?? 

Bloggen med de bra tipsen: Designa Din Blogg - Behöver man design tips så är det hit man ska vända sej. (Kom inte på någon annan bra)

En polares blogg: Sanibo - En mycket trevlig tjej som verkar ha koll på det mesta och har alltid nått skoj att komma med i sin blogg. Här kan du också kolla in Rock Betty som kör lite under samma fana. Är väl inte direkt polare med mej men endå.

Vad jag vill se mer av i bloggvärlden: Hårdrocks bloggar som handlar om musiken och livsstilen, och killar kan med. Eller bara bloggar som får en att tänka till och stanna upp lite, jag kallar det "Chockerande bloggar".

Vad jag vill se mindre av i bloggvärlden: Se startsidan på blogg.se.

Bloggen listan kommer ifrån: Renée (Skit bra ide och tack för att du nämnde mej bla.)

Andra med denna "Blogg Kedja": Renée, Micke och Anna Maria Mikaela.

"United, united
United we stand
United we never shall fall
United, united
United we stand
United we stand one and all
So give me hope
Don't give in
"

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Renée

skitkul! :D

Nu ska jag spana in de länkar jag inte känner igen :)

2009-08-09 @ 14:58:51
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Heyli

åh du har skrivit mig där!! va glad jag blir!! :D jag ha försökt göra den där listan flera gånger nu men jag lyckas aldrig få den klar, har insett att jag läser inte så mycket olika bloggar :p

2009-08-09 @ 22:34:12
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: SANIBO

thanks my rockerfriend!

2009-08-16 @ 03:19:59
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn